نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / اخبار / چرا تبلیغات پیامکی مناسب تر از سایر روشهای تبلیغاتی است؟

چرا تبلیغات پیامکی مناسب تر از سایر روشهای تبلیغاتی است؟

سامانه اس ام اسی

سامانه اس ام اسی

نگاه به ارقام و آماری که در طی مدت زمان به دست آمده است، می تواند کمک شایانی به

شناخت پیدا کردن مناسب نسبت به یک موضوع نماید. بر همین اساس آمارهایی را در رابطه با ارسال پیامک و استفاده از آن به اطلاع شما می رساند:

بر اساس آمارها بیش از ۹۱ درصد از کاربران بزرگسال همواره تلفن همراه خود را در اختیار

دارند. پس با قاطعیت می توان گفت هر پیامکی که ارسال نمایید بلافاصله توسط کاربران

مشاهده می شود.

در سراسر دنیا تعداد تلفن های همراه ۵ برابر تمامی رایانه های شخصی می باشد،

طبیعتا کسانی که تبلیغات شما را از طریق پیامک مشاهده می کنند نیز ۵ برابر کسانی هستند که از

طریق رایانه و محیط اینترنت تبلیغات شما را مشاهده می کنند.

برندهای بزرگ تجاری برای حفظ برقراری ارتباط با مشتریان خود از ارسال پیامک استفاده

می کنند. تقریبا راه ارتباطی بیش از ۹۵ درصد از این شرکتها با مشتریان خود، چه آنهایی که

دارای گوشی های هوشند هستند و چه آنهایی که از این امکان بی بهره اند از طریق ارسال

پیامک انجام می پذیرد. پس مطمئنا و با توجه به انتخاب شرکتهای بزرگ و استفاده آنها از این

روش برای برقراری ارتباط، آسان ترین و کم هزینه ترین ، در عین حال پربازده ترین روش

ارتباطی با مشتریان خواهد بود.

با توجه به برآوردهای انجام شده ، بیش از ۹۰ درصد از پیامکهایی که دریافت می شوند

ظرف مدت ۴ دقیقه ابتدایی خوانده می شوند. پس می توان از این روش برای اطلاع رسانی

های سریع استفاده نمود.

از هر ۱۰ نفری که پیامی را دریافت می کنند ۹ نفر در رابطه با آن پیامک واکنش نشان

خواهند داد و بیش از نیمی از آنها درصدد خرید برخواهند آمد.

همچنین ۷۰ درصد افرادی که پیام را دریافت می کنند، ظرف مدت حداکثر یک ساعت از

دریافت پیام اقدام به خرید خواهند کرد.

تخفیفاتی که از طریق پیامک اطلاعرسانی می شود ۱۰ برابر بیشتر از تخفیفاتی که به صورت

کاغذی و پرینت شده ارائه می شود ترتیب اثر داده می شوند.

۳۰ درصد از افراد ترجیح می دهند تخفیفهای شرکتها و مجموعه ها را از طریق پیامک و بر

روی تلفن همراه خود دریافت نمایند، در صورتی که تمایل به دریافت تبلیغات و تخفیفهای این

شرکتها از طریق ایمیل ۸ درصد و نرم افزارهای تلفن همراه ۱۱ درصد است