نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / معرفی سامانه پیامک / اس ام اس مناسب چه ویژگیهایی باید داشته باشد ؟

اس ام اس مناسب چه ویژگیهایی باید داشته باشد ؟

sms panel

sms panel

با توجه به محدودیت تعداد کاراکتر ها در پیامک باید به صورت عاقلانه از انها استفاده کنید.نرخ پیامک های خوانده شده صد در صد است، بنابراین در بازاریابی پیامکی ترغیب کاربر به مشارکت عملی بسیار حائز اهمیت است.

  1. از عبارات پیامکی و اصطلاحات عامیانه استفاده نکنید، مگر اینکه جوانان هدف شما باشند، خیلی از افراد از دیدن چنین عباراتی به دشت عصبانی می شوند. همینطور پیام شما باید عاری از املای نادرست و اشتباهات گرامری باشد.
  2. هدف شما باید کاملا تعریف شده باشد تا به بیشارین نرخ پاسخ دست پیدا کنید. آیا می خواهید به مشتریان خود یک کوپن بدهید؟آیا می خواهید عضو کلوپ VIP شما شوند؟ برای شرکت در تله سمینار شما ثبت کنند؟ کتاب شما را بخرند؟ هدف خود را به طور واضح و روشن در پیام بگنجانید. نباید صرفآ شماره تلفن خود را ذکر کرده و از مشتریان بخواهید که با شما تماس بگیرند. بلکه برای مثال باید از چنین پیامی استفاده کنید.

  1. ابتدا مخاطبین خود را به دقت هدفگیری و شناسایی کنید. با زبان خود مشتریان با آنها رابطه بر قرار کنید و راه حل ها و پیشنهادات مورد علاقه آنها را ارائه دهید.
  2. خدف از تبلیغات خوشمند و موثر این است که پیام ها زمانی به مشتری ارسال شوند که در فکر خرید است. یک پیتزا فروشی باید ساعت ۱۱:۳۰ صبح یا ۴:۳۰ بعد از ظهر پیام تبلیغاتی ارسال کند. وقتی مشتری در حال و هوای خرید است، توجه او را جلب کنید.
  3. سعی نکنید با هر پیام چیزی بفروشید. مردم از اینکه چیزی به آنها فروخته شود، متنفرند. از روش بازاریابی اینترنتی استفاده کنید یعنی با ارائه اطلاعات و گزارش رایگان شروع کرده و پس از آن برای ارائه مطالب بیشتر از مشتریان تقاضای پرداخت وجه کنید.
  4. کار نیکو کردن از پر کردن است! میتوانید از سایت های شبکه اجتماعی مانند توئیتر کمک بگیرید تا چگونگی مخابره پیام کوتاه به شیوه تاپیر گذار را فرا بگیرید. با وجود اینکه در توئیتر فقط اجازه تایپ ۱۴۰ کاراکتر را دارید، چه چیزی در این پیام ا نهفته است که شما را به کلیک کردن وادار می کند؟
  5. به خاطر داشته باشید که همه تلفن ها هوشمند نیستند. همچنین اکثر افراد هنوز از چنین تلفن هایی استفاده نمی کنند. بنابر این اگر پیامهایی ارسال می کنید که حاوی آدرس های وب هستند و انتظار کلیک شدن روی آنها را  دارید، از همین حالا بخش عمده ای از مخاطبین خود را از دست داده اید.
  6. اگر قصد استفاده از آدرس های سایت را دارید، در مقابل وسوسه استفاده از آدرس های پیچیده یا بسیار کوچک مقاومت کنید. به این علت که همانطور که در مورد قبل دیدیم، اگر مشتریان شما تلفن هوشمند نداشته باشند به سراغ کامپیوتر خود رفته و این آدرس را تایپ می کنند، حال اگر این آدرس طولانی یا پیچیده بود و یا تایپ آن مشکل باشد احتمالا آن مشتری را از دست می دهید.
  7. از ازمایش تقسیم استفاده کنید. طبق این روش می توانید مشتریان خود را به دو گروه تقسیم کرده و نوعی پیام را به یک گروه و نوعی دیگری را به گروه دیگر ارسال کرده و تاثیر گذاری هر یک از این پیام ها را بسنجید.
  8. کاربر را به ارسال پیام با دیگران وادار کنید. به افراد یادآوری کنید که این پیام را به دوستان خود ارسال کنند، اکثر گوشی های موبایل به سادگی امکان فوروارد کردن پیامها را فراهم می آوردند
  9. همیشه از بهترین شیوه ها در بازاریابی موبایلی استفاده کنید و به افراد اجازه دهید که در صورت تمایل از لیست ارسال شما خارج شوند، حتی اگر اینکار تعداد کاراکترهای پیام شما را محدود می کند.
  10. نکات خیلی زیادی را به زور در پیامک نگنجانید. متن پیامک باید ساده ،مختصر و واضح باشد. اگر قرار بر این است که مشتریان با نشان دادن این پیام به شما، از آن استفاده کنند حتمآ این مورد را به آنها بگویید.
  11. ممکن است برای شما بدیهی باشد اما فرض نکنید که مخاطبین شما بلافاصله متوجه می شوند که این متن از طرف چه کسی است. نام فرستنده را تغییر دهید تا مشتری بتواند قبل از باز کردن پیام و خواندن آن به هویت فرستنده پی ببرد. یک نام خودمانی و صمیمانه برای خود انتخاب کنید، اگر برای یک گروه موسیقی یا یک رویداد خاص تبلیغ می کنید، از نام آن گروه استفاده کنید.
  12. سعی کنید پیام خود را با یک مطلب جالب توجه شروع کنید، مطلبی که باعث برانگیختن کنجکاوی مشتری شده و او را وادار به خواندن پیام کند. این عبارت معمولا متشکل از یک یا دو کلمه بوده کلمه “اخبار” یا “پیشنهاد” تاثیر ویژه ای دارد.
  13. همیشه اولین پیامک را به شماره خودتان ارسال کنید. این کار به شما امکان میدهد تا پیام را روی صفحه نمایشگر موبایل خود ببینید. پس از آن دائمآ عملیات بررسی و بازبینی پیامها را انجام دهید. هر دفعه یک جنبه کوچک از پیام را تغییر داده و بررسی کنید که آیا پاسخ بهتری دریافت می کنید یا خیر.
  14. صرفآ پیشنهادات مجانی به مشتری ارائه ندهید. به خاطر داشته باشید که هدف شما از ارسال پیامک این است که مشتریان و خریداران را جلب کنید. اما می توانید به عنوان مثال اعلام کنید که در عوض خرید یک همبرگر، همبرگر دیگر نیم بها یا رایگان خواهد بود.
  15. از ارسال بیش از حد پیام خودداری کنید. یک پیام در هفته کافی هست. مشتریان از این فروتنی شما قدردانی خواهند کرد.