نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / پیدایش تبلیغات اس ام اسی

پیدایش تبلیغات اس ام اسی

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

تکنولوژي ارتباطات، وراي همه فرهنگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و سياست‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها به عنوان پيشگام تحول های جهاني، حرکتي شتابان وشتاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهنده دارد. تحول هایی که در اقتصاد جهاني، تکنولوژي، سياست و شيوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي کار و زندگي در حال شکل‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرفتن هستند، همگی بر ارتباطات تکيه دارند. موضوع بازاریابی الکترونیکی، تنها موضوع فناوری و دانش فنی نیست. در بحث بازاریابی الکترونیکی بیشتر هدف شناخت الگوهای جدید تجارت و ارتباطات موجود در محیط الکترونیکی است.

همچنین باید توجه داشت که بازاریابی الکترونیکی مجموعه ای است ازفناوری های مخابراتی، پردازش و ذخیره داده ها در ارتباط با بازارها، سازمان ها، مشتریان، واسطه ها و سیستم های پرداخت الکترونیکی. ویژگی اصلی همه این فعالیت ها تسهیل فرآیند های تجاری، حذف فرآیند های غیر ضروری در انجام امور بازرگانی، کاهش هزینه های اداری به ویژه هزینه مکاتبات وکاغذ بازی، بهبود دسترسی به بازار و افزایش تنوع برای مشتریان به معنای عام است.

منظور از بازاریابی الکترونیکی، ” دستیابی به اهداف بازاریابی به وسیله استفاده از فناوری ارتباطات الکترونیک” است. بازاریابی الکترونیکی بیشتر موارد به عنوان ابزار بازاریابی مستقیم استفاده می شود، مانند بازاریابی به وسیله رسانه های تبلیغاتی که به طور مستقیم در تعامل با مشتری است. بازاریابی به وسیله تلفن همراه یا بازاریابی بی سیم یکی از زیرمجموعه های بازاریابی الکترونیکی است و دیکینگر و همکارانش آن را به این صورت تعریف می کنند: ” استفاده از یک رسانه بی سیم برای ارایه اطلاعات منطبق با شرایط زمانی و مکانی به مشتری که باعث افزایش ایده ها، خدمات و کالاها می شود و به نفع تمام سهامداران است. بازاریابی به وسیله تلفن همراه را همچنین می توان به این صورت در نظر گرفت: ” تمام فعالیت های مورد نیاز برای برقراری ارتباط با مشتری ها با استفاده از وسایل تلفن همراه برای افزایش فروش محصول ها یا خدمات و تهیه اطلاعات درمورد این محصول ها و خدمات”.

تبليغات با تلفن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌همراه، فرصت‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي بسياري را براي شرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي مختلف در جهت تبليغات تجاري و يا تداوم ارتباط با مشتريان به وجود آورده است.