نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / دلایل استفاده از پیام کوتاه برای تبلیغات – قسمت دوم

دلایل استفاده از پیام کوتاه برای تبلیغات – قسمت دوم

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

در بخش پایانی این مقاله سه مزیت دیگر استفاده از تبلیغاتی پیامکی را بیان می کنیم تا برجسته ترین علل استفاده از پیامک به عنوان ابزار تبلیغاتی مرور کرده باشیم.

۷ – بازار هدف با ظرفیت نامحدود

آیا شما می توانید تعداد تلفنهای همراهی را که در دست مصرف کنندگان است را حدس بزنید؟ بدون شک حدس زدن این تعداد کار آسانی نیست اما چیزی که مشخص است تعداد بسیار بالای آن است. به دلیل اینکه تلفن همراه و پیامک همواره همراه یکدیگر هستند، و مردم نیز از این طریق همواره با یکدیگر در ارتباط می باشند، هیچ دلیلی برای اینکه از این پتانسیل و ظرفیت در جهت اهداف تجاری خود استفاده نکنید وجود ندارد.

استفاده از این روش همواره برای افراد موقعیت شناس فرصتی مناسب بوده است تا بتوانند از معدن بی انتهای مخاطبان خود، مخاطبان طلایی خود را استخراج نماید.

۸ – دوستدار محیط زیست

بسیاری از روشهای تبلیغاتی که امروزه در حال انجام شدن است به خودی خود ، برای به سر انجام رسیدن و به نتیجه رسیدن بخشی از طبیعت و محیط زیست را آلوده می کنند. تبلیغاتی که بر روی بروشورهای تبلیغاتی درج می شوند از ابتدا تا انتها از مواد اولیه طبیعی استفاده می کند که تداوم و یا افزایش این نوع تبلیغات باعث از بین رفتن هر چه بیشتر طبیعت خواهد شد.

استفاده از پیامک به لحاظ اینکه از بسترهای مخابراتی برای رساندن پیام و تبلیغ استفاده می کند به صورت مستقیم باعث نخریب طبیعت نخواهد شد.

۹ – فاکتورهای جذاب

بسیاری از استفاده کنندگان از روشهای تبلیغاتی دیگر همانند کسانی که از ایمیل تبلیغاتی استفاده می کنند، کم کم از این ابزارهای دلسرد شده و به استفاده از پیامک تبلیغاتی رو آورده اند. با استفاده از پیامک به مخاطبان خود اعلام کنید که شما نیز همگام با تکنولوژی و پیشرفت علم در حرکت هستید و با همین کار ساده حس تازگی و تجدد را به مخاطبان خود القا نمایید و خود را همواره یک گام جلوتر از سایر رقبای تجاری خود قرار داشته باشید.

این روش برای تجارتهای کوچکی که در حال رشد هستند و میل و رغبت زیادی برای افزایش سهم خود از بازار دارند بسیار مناسب است.