نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / مهمترین مزایای sms چیست

مهمترین مزایای sms چیست

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

دسترسی دائم

صاحبان تلفن همراه، این وسیله را در اکثر اوقات شبانه روز و در اکثر اماکن همراه خود دارند. از این رو شرکت می تواند به طور دائم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کند و در مواقع اضطراری، پیام هایی را به مخاطبان ارسال کند.

▪ تعامل دو طرفه

با استفاده از تکنولوژی smsامکان تعامل دو طرفه بین فرستنده و گیرنده پیام به وجود خواهد آمد. بر این اساس امکان پیگیری و اندازه گیری نتایج حاصل از عملکرد بازاریابی شرکت را به وجود خواهد آورد.

▪ ارسال فوری پیام

بسیاری از مواقع برای شرکت این الزام به وجود می آید که پیامی را در آن لحظه به اطلاع مخاطبان برساند.sms این قابلیت را دارد که از آن برای ارسال فوری پیام استفاده کرد.

▪ سطح پوشش بالا و فراوانی رویت

باتوجه به استفاده تعداد زیادی از افراد جامعه از تلفن همراه، این تکنولوژی از سطح پوشش بالا برخوردار است. به رغم اینکه برخی دیگر از رسانه های تبلیغاتی از این ویژگی برخوردارند، اما باید در مورد smsعنوان کرد که علاوه بر دسترسی بالا، ارسال کننده پیام از تعداد افراد دریافت کننده پیام اطمینان دارد، در حالی که پخش پیام های تبلیغاتی در مورد تلویزیون یا رادیو اطمینان از رویت بالا را به همراه ندارد. هر چند که قابل قبول است که صفت فراوانی رویت بر رسانه های بی نظیر تلویزیون یا رادیو نیز حمل شود.

▪ خوانده شدن پیام

مردم ماهیتا علاقه دارند پیام های رسیده را بخوانند. برعکس ایمیل های ناخواسته را به راحتی حذف می کنند. به تعبیری پیام ارسالی شرکت در اکثر مواقع خوانده می شود.

این تکنولوژی نظیر هر رسانه تبلیغاتی دیگر ضمن بهره مندی از مزایای خاص از معایبی نیز برخوردار است که عبارتند از: واکنش نا مناسب افراد؛ افراد گاه نسبت به smsهای ناخواسته از خود واکنش نشان می دهند. اینگونه smsها به مرور موجب می شود تا افراد واکنشی نظیر بی تفاوتی، ناراحتی، عصبانیت و… از خود بروز دهند.

▪ محدودیت تعداد حروف

پیام ارسالی شرکت می بایست حداکثر ١٦٠کاراکتر یا حرف را شامل شود. اما پیش بینی می شود با پیشرفت سریع تکنولوژی این محدودیت به مرور برطرف شود.

▪ نگرانی از پاسخگویی

افراد نسبت به پاسخگویی به smsهای ناشناخته به دلیل افزایش پیام های کلاه بردارانه بسیار محتاط عمل می کنند و به همین دلیل کارشناسان اعتقاد دارند که فرستنده پیام باید در پیام ارسالی به درستی خود را معرفی کند.

▪ محیط ناامن

ممکن است پیام ارسالی به گیرنده نرسد ودر بین راه عمدا یا سهوا توسط فرد دیگر دریافت شود که توصیه می شود از این وسیله برای ارسال اطلاعات محرمانه استفاده نشود.

با توجه به آنچه گفته شد، می توان به این نتیجه رسید که هیچ فعالیتی در حال حاضر بدون بهره گیری از خدمات ارتباطی بهره وری نخواهد داشت. تبلیغات الکترونیکی مهم ترین و بارز ترین تفاوت بین دنیای امروز و دنیای دیروز است. تبلیغات از طریق smsقادر است در کلیه زمینه های تبلیغاتی با روش مدرن، کم هزینه و اثر بخش وظایف مختلف خود را انجام دهد.

راه رسیدن به بینش و تخصص در عصر حاضر، فناوری اطلاعات و ارتباطات است.