نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / اخبار / پیامک رسانه ای جدید

پیامک رسانه ای جدید

images

وقتی تبلیغات یک کمپانی از طریق بیلبوردها و یا تیزرهای تلویزیونی که تبلیغات همه گیر هستند، انجام می پذیرد عوامل بسیاری در گیرایی و اثرگذاری این تبلیغات نقش بازی می کنند، به عنوان مثال اثر گذاری تبلیغات از طریق بیلبورد و از طریق SMS را با هم مقایسه کنیم. وقتی یک بیلبورد تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالای گرافیکی و چاپ آماده می شود، اولین مساله محل نصب تابلو می باشد. محل های شلوغ و پر ترافیک، محل های متوسط نشین ، محل های متول نشین و … تمام اینها و حتی قیمت Standها در نقاط مختلف شهر در تامین این فاکتور مهم می باشد. فرض کنید، کمپانی محلی راکه تردد و ترافیک بسیاری دارد، جهت نصب انتخاب نماید. پس ازنصب، اثر گذاری تبلیغات به عواملی بستگی دارد که به آنها متغیرهای پنهان می گویند. این متغیرها علی رغم تاثیر مستقیم و بسزایی که در نتیجه عمل دارند هیچگاه قابل اندازه گیری نمی باشند.


سلیقه افراد و مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه در طول مدتی که تابلو تبلیغاتی شما در این محل پر تردد نصب است اثر بسزاریی در توجه ابزار دارد. اثر طیف های زندگی مختلف به چشم افراد مختلف و مشکلات اجتماعی که باعث عدم توجه افراد به اطرافشان می شود گاهی باعث می شود از ۲ میلیون فردی که از جلوی یک بیلبورد تبلیغاتی رد می شوند ۱۰۰هزار نفر هم با دقت این تابلو را نگاه نکنند و حتی ناخودآگاه آنها نامی هم در ذهنشان نگه ندارند و…
حال آنکه وقتی از طریق SMS برای ۲٫۰۰۰٫۰۰۰نفر پیام می فرستید چون این پیام واردیکی از جنبه های شخصی فرد مخاطب شده است حتما متوجه آن می شود.
همانگونه که در سایر تبلیغات متداول امروز یا استفاده از هدایا و جایزه های تبلیغاتی در اثر گذاری آن تاثیر بیشتری دارد. تبلیغات از طریق SMS نیز اگر همراه با جایزه های تبلیغاتی باشد گیرایی بیشتری به همراه دارد و گاهی اوقات باعث می شود فرد مخاطب یک مبلغ برای کالای شما محسوب شود.
در تبلیغات از طریق SMS دست کمپانی بسیار باز خواهد بود تا حرکتهای نویی را در جهت معرفی خود انجام دهد. این صنعت تبلیغاتی نوین که گستره آن اگر نتوانیم بگوییم تمام افراد جامعه، ۹۰% افراد جامعه می باشد می تواند طبق سلیقه ها و بر اساس سن های مختلف مخاطبین باهزینه هایی کمتر از سایر تبلیغات طراحی شود. شاید در نظر اول هزینه این گونه تبلیغات از نظر کمپانی بالا باشد ولی بایک حساب سر انگشتی می توان دریافت که تبلیغات از طریق SMS هم کیفیت را شامل می شود و هم کمیت را و وقتی شما تبلیغات کمپانی خود را برای حتی ۱۰۰هزار نفر هم می فرستید مطمئنید که ۱۰۰ هزار نفر تبلیغات شما را دیده اند. حال از شما می پرسیم چند نفر مطمئنا بیلبوردهای تبلیغاتی شما را با دقت دیده اند؟

چند نفر وقتی تیزرهای تبلیغاتی شما بین پربیننده ترین برنامه تلویزیونی پخش شده عصبانی نشده اند؟