نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / ارسال پیامک در رقابتهای انتخاباتی

ارسال پیامک در رقابتهای انتخاباتی

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

در این مقاله به نتایج تحقیقاتی که موسسه Limo در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا انجام داده است می پردازیم و تاثیر شگرف پیام کوتاه را در رقابتهای انتخاباتی بررسی می کنیم .

در ژانویه ۲۰۰۸ شرکت “Limbo” یک پروژه انتخاباتی برای نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا هیلاری کلینتون و باراک اوباما بوسیله پیامک اجرا نمود. در این پروژه بیش از یک میلیون پیام کوتاه برای تبلیغ و معرفی هر یک از طرفین ارسال شد. هدف تعیین میزان تغییر عقاید و نظرات رای دهندگان با تبلیغات بوسیله پیام کوتاهبود و نتایج حاصله اثبات کرد که تبلیغات با اس ام اس می تواند ابزار مناسبی برای نامزدها جهت تاثیر بر عقاید دریافت کنندگان و رفتار رای دهنگان باشد .

.مدیر بازاریابی “Limbo” راب لاوسون در بارلینگام کالیفرنیا می گوید تبلیغات بوسیله پیامکعقاید ۲۸% دریافت کنندگان را تغییر داده و حدود ۱۴% آنان گفتند نگاهشان به نامزدها پس از دریافت پیام کوتاه مثبت تر شده است، وی بیان داشت که این نوع تبلیغات در مقایسه با دیگر برنامه های تبلیغاتی ۵۳% اطلاع رسانی بهتری داشته که میزان قابل توجهی است .

لاوسون می گوید: تاثیر این کار در عقاید رای دهندگان جالب بود. من می دانستم مردم با دریافت این پیامکها راحت کنار می آیند اما فکر نمی کردم این باعث توجه بیشتر آنها به نامزدها شود .

پس از ارسال تبلیغات این شرکت از یک گروه تحقیقاتی خارجی برای تحقیق بر روی یک گروه تصادفی از افرادی که SMS دریافت کرده بودند استفاده کرد. تحقیقات فاکتور هائی مثل عقاید رای دهندگان و تغییر درک از نامزدها را در دریافت کنندگان پیامکها بررسی می کرد. در این مطالعه مشخص گردید که عقاید انتخاباتی در ۴ گروه آماری زیر تغییر کرده است :

– ۶% کل افراد تغییرات چشمگیری در عقاید انتخاباتی خود داشتند.

– ۹% آفریقائی آمریکائی ها تغییرات چشمگیری در عقاید انتخاباتی خود داشتند

– ۷% افراد بالای ۳۵ سال تغییر بارزی در عقاید خود پیدا کرده بودند.

– ۲۲% کل افراد تا حدودی عقاید انتخاباتی شان تغییر کرده بود.

تعاملات با دیگر رسانه ها نیز در این بررسی به شرح زیر بود :

– ۳۷% توجه بیشتری به پوشش خبری در مورد نامزدها کرده بودند .

– ۱۲% از شرایط دیگر نامزدها آگاه تر شدند .

– ۷% از وب سایت نامزدها بازدید کرده بودند. ( مترجم : قسمت پائین پیام های تبلیغاتی ارسال شده آدرس سایت کاندیدا درج شده بود ) .

– ۲۴% تمایل داشتند که از وب سایت نامزدها بازدید کنند .

– ۵% سایت اینترنتی نامزدها را با موبایل مشاهده کرده بودند و ۹% برای انجام آن در آینده برنامه ریزی کرده بودند.

همچنین “Limbo” از دریافت کنندگان پیام کوتاه درباره احساسشان بابت دریافت SMS پرسید که :

– ۵۶% افراد بیان کردند که خوشحال شده اند .

– افراد ۳۴-۲۵ سال راضی ترین گروه بودند .

– مردان نسبت به زنان از دریافت پیامک احساس بهتری داشتند .

آقای لاوسون افزود : پیش بینی می شود نامزدها تا قبل از پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیشتر از ۵۰۰ میلیون دلار جهت تبلیغات با SMS هزینه کنند .