نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / اخبار / ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک

ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

تلفن شرکتتان زنگ نمی‌خورد؟ سفارشاتتان کاهش یافته اند؟ مشتریان به سوی شما نمی‌آیند؟
خوب، پس وقت آن رسیده که دست به کار شوید. ولی بهتر است قبل از اینکه خود را درگیر پیدا کردن مشتری جدید کنید، به کسانی که قبلا جذب شما شده اند رجوع کرده و با آنها تماس بگیرید.
اکثر کسب‌وکار ها گمان می‌کنند که با انجام یک معامله، دیگر کارشان با مشتریشان تمام شده و نیازی نیست که دوباره ارتباطی با آن مشتری برقرار کنند. در صورتی که چنین ذهنتی کاملا مخرب است و مشتری قدیمی می‌تواند منبعی برای فروش های آینده شما باشد.

شما می‌توانید بر اساس برنامه زیر ارتباطات خود را تنظیم کنید:
– یک لیست تهیه کنید: هر کسب‌وکاری اطلاعات ارتباطاتی خود را به صورت سازماندهی شده نگه‌داری می‌کند. روش های بایگانی متفاوتی وجود دارد و یکی از این روش ها تهیه لیست به کمک نرم‌افزار اکسل است. شما می‌توانید به اطلاعات پنج سال گذشته خود مراجعه کرده و تمام اطلاعات مکتوب و ثبت شده در کامپیوتر را در یک فایل اکسل ثبت کنید. اکسل این امکان را در اختیار شما گذاشته تا تمام اطلاعات مشتریان قبلی خود شامل تلفن، ایمیل، آدرس و غیره را یکجا جمع‌آوری کنید.
– به درستی متدهای ارتباطی خود را انتخاب کنید: تماس‌های تلفنی یکی از روش‌های مستقیم ارتباط گیری هستند که اکثرا مفید و موثر واقع می‌شوند و همچون خبرنامه‌ها و ایمیل‌ها به راحتی نادیده گرفته نمی‌شوند. البته کاملا مشخص است که تماس‌های تلفنی زمان بسیاری از شما می‌گیرند و بهتر است این نوع روش را برای مشتریانی به کار ببرید که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. از طرفی می‌توانید برای مشتریان دیگرتان ایمیل ارسال کنید؛ البته این ایمیل‌ها در صورتی Spam نمی شوند که آنها را به کمک نرم‌افزارهای ارسال ایمیل شخصی سازی کنید.
– تصمیم بگیرید که می خواهید چه چیزی بگویید: حتما لازم نیست برای برقراری ارتباط با یک مشتری به دنبال دلیلی بگردید تا او را توجیه کنید. کافی است که از حقیقت صحبت کنید و با مشتریتان تماس بگیرید و بگویید که مدت طولانی‌ای از آخرین صحبت ما گذشته، خواستیم تا جویای حال و احوال شما شویم و اگر کمکی از دست ما بر می‌آید، ما در خدمت شما هستیم. انجام این کار حتما به فروش شما کمک خواهد کرد و همچنین اگر صحبتی از خرید محصولی شد، شما می‌توانید با عنوان کردن یک تخفیف جزیی، میل به خرید فرد را تا حد زیادی افزایش دهید.
فراموش نکنید که بدون ارتباطات قوی نمی‌توانید خدمات خود را به صورت عمده عرضه کنید؛ پس نهایت سعی خود را در ارتباط گیری با مشتری کنید و نگذارید به راحتی از ذهن‌شان محو شوید. زیرا همان موقع است که رقیبان شما از راه می‌رسند.