نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / نظرسنجی پیامکی یا اینترنتی

نظرسنجی پیامکی یا اینترنتی

سامانه اس ام اسی

سامانه اس ام اسی

برپایی نظر سنجی پیامکی بیش از پیش موسوم می شود. تحقیق و پژوهش از طریق تلفن های همراه باعث می شود که شرکت کنندگان از سراسر جهان با روش جدیدی به سوالات دسترسی داشته و ر برنامه های نظر سنجی شرکت کنند. ویژگی های تلفن های همراه هر روز بیش از پیش در حال غنی شدن هستند، سرعت اینترنت موبایلی در حال افزایش بوده و هزینه های آن کاهش میابد و مشتریان هر روز راحتتر از روز پیش از برنامه های کاربردی موبایل استفاده می کنند.

تحقیق از طریق تلفن همراه عمومآ به سه روش انجام می شود، از طریق پیامک، ازطریق wap یا اینترنت موبایلی یا توسط دانلود کردن یک برنامه کاربردی کوچک روی تلفن که داده های نظر سنجی را جمع آوری می کند. در سال ۲۰۰۹ شرکت ipsos یک نظر سنجی پیامکی را به موازات یک نظر سنجی اینترنتی استاندارد در انکلستان برگزار کرد تا به واکنش شرکت کنندگان نسبت به نظر سنجی و رفتار آنها پی ببرد. با وجود اینکه پیامک محدودیت های چشمگیری دارد این رسانه فراگیرترین روش استفاده از موبایل است(۲۸ درصد از صاحبان تلفن همراه در انگلستان از پیامک استفاده می کنند، ۲۷% از آنها از طریق تلفن همراه خود به وب دسترسی دارند) و بنابراین روش مناسبی برای برگزاری نظر سنجی های کوتاه در بین عموم مردم است. تجربه شرکت ipsos متمرکز بر یادآوری آگهی های تبلیفاتی و رسانه ها بود.

اهداف این ازمایش عبارت بودند از:

مقایسه کیفیت و غنی بودن پاسخ بین روش اینترنتی و روش اس ام اسی
درک رفتار واکنشی شرکت کننده از طریق پیامک
سنجیدن تجربه تکمیل نظرسنجی