نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / بازریابی موبایلی (قسمت سوم)

بازریابی موبایلی (قسمت سوم)

94-of-Top-U.S

 

می‌توانید برنامه‌نویسی بیابید که با سیستم عامل اندروید آشنا باشد و از او بخواهید نرم‌افزار ساده و کوچکی بنویسد که هرگاه فردی آنرا بر گوشی خود نصب کرد بتواند آخرین اخبار، فروش‌های ویژه و مقالات سایت شما را ببیند. بهترین رویکرد آن است که آن برنامه به وب‌سایت شما متصل شود و مطالب بخش خاصی از وب‌سایت را با ظاهر و چیدمانی متفاوت و مناسب تلفن‌همراه، برگوشی نمایش دهد. البته این برنامه نباید صرفا تبلیغاتی باشد بلکه اطلاعات مفید و باارزشی به مخاطب منتقل کند.

جست و جو بر روی موبایل: تبلیغات کلیکی بر روی موبایل بسیار اندک و کم انجام می شود و اگر بتوانید از اولین افرادی باشید که این سرویس را راه اندازی می کنند می توانید از رقیبان خود بسیار جلو باشید.

جست و جو بر اساس منطقهاین مارکتینگ کمی تخصصی و مشخص تر خواهد بود. براساس این تکنیک کاربران از طریق GPS  ردیابی می شوند و بر اساس موقعیت فعلی آنها پیامک های تبلیغاتی ارسال می شود که بیشتر مناسب مراکز خرید و رستوران ها و کافی شاپ هاست.

نرم افزارهای موبایلاز بهترین راه ها برای داشتن ارتباط موثر با مشتریان است. همچنین بهترین روش برای تبلیغ کردن محصول یا خدمات است.

بازی های موبایل: اینکه  بازی جدیدی برای موبایل ارائه می‌کنند که امکان اتصال به اینترنت را دارد و به‌صورتی محسوس یا نامحسوس تبلیغات و اخبار آن شرکت در حین بازی به مخاطب منتقل می‌شود.مانند مورد قبلی را هی برای ارتباط با مشتریان یا تبلیغات است.

MMS: هر فایلی که شامل ویدیو، عکس یا هرگونه فایل ویدیویی باشد.از طریق این روش می توانید تبلیغات بنری یا عکسی خود را داشته باشید.

SMS: این نوع بازاریابی که از نوع فراگیر تر است می تواند راهی آسان برای تبلیغات باشد.

حجم ارسال پیامک های تبلیغاتی ناخواسته به مشترکان تلفن همراه کشور به قدری بالا رفته که میتوان آن را به وضوح نقض حقوق شهروندی مشترکان تلفن همراه تلقی کرد. این درحالی است که الگوهای مختلف  بازاریابی پیامکی در دنیا سود مشترکان را در نظر میگیرند اما اپراتورهای تلفن همراه ایرانی به ارسال تنها پیامکهایی بسنده کرده اند که هیچ انتفاعی برای مشترک ندارد و موجبات سلب آرامش آنها را فراهم کرده است.

به‌هر حال  صفحه موبایل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. حال این هنر شماست که بتوانید گوشه‌ای از این صفحه را به‌ خود اختصاص دهید و تا رقیبان این‌کار را انجام نداده‌اند از این شیوه جدید بازاریابی بهره گیرید!