نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / بازاریابی موبایلی (قسمت دوم)

بازاریابی موبایلی (قسمت دوم)

94-of-Top-U.S

 

البته بسیاری از مردم بازاریابی با موبایل را با ارسال پیامک تبلیغاتی یکسان می‌دانند، ولی باید بدانید که بازاریابی با موبایل مفهوم بسیار گسترده‌ تری است که شرکت‌های پیشتاز بر آن کار می‌کنند.

یکی از روشهای تبلیغاتی به وسیله ی موبایل پیامک های تبلیغاتی می باشد.تبلیغات از طریق موبایل عبارت است از توزیع پیام های تبلیغاتی از طریق گوشی های جامعه هدف به شکل های موسیقی،تصویری،متنی یا صوتی برای دستیابی به اهداف تبلیغ کنندگان و گردآوری عکس العمل مصرف کنندگان.

یا اینکه  بازی جدیدی برای موبایل ارائه می‌کنند که امکان اتصال به اینترنت را دارد و به‌صورتی محسوس یا نامحسوس تبلیغات و اخبار آن شرکت در حین بازی به مخاطب منتقل می‌شود.

چرا از موبایل برای بازاریابی استفاده کنیم؟

موبایل وسیله‌ای شخصی است: مردم اغلب به‌طور اشتراکی از تلویزیون و کامپیوتر استفاده می‌کنند،‌ اما به‌ندرت موبایلشان را با شخص دیگری به اشتراک می‌گذارند. امکان ارتباط با چند روش وجود دارد: گوشی‌های موبایل امکان ارتباط با صدا یا متن را ممکن می‌کنند. علاوه بر آن، می‌توانید ویدئوها و تصاویری ایجاد کنید، ارسال کرده یا دریافت کنید و همچنین صدا ضبط کنید یا حتی کاغذی را اسکن کنید. موبایل رسانه‌ای سیار است و همیشه به مخاطب دسترسی دارید: کامپیوترهای شخصی و تلویزیون برای دسترسی به افراد درحال حرکت مناسب نیستند. دسترسی به محتوی، درحال حرکت، نکته مهم تکنولوژی موبایل است. شاید فردی در تعطیلات است، درحال سفر است یا در خانه است. شما نمی‌توانید در لحظه دلخواه پیامتان را از طریق کامپیوتر یا تلویزیون منتقل کنید ولی معمولا این‌کار از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر است. امکان اقدام فوری وجود دارد: معمولا مخاطب می‌تواند به‌سرعت پیام شما را دریافت کند و امکان اقدام سریع نیز وجود دارد. شخص می‌تواند با دیدن یک پیام بلافاصله وارد وب سایت شما شود و اقدامی انجام دهد. اکنون راه های ایجاد بازاریابی موبایلی را به شما معرفی خواهیم کرد:

وب سایت های سازگار با موبایل: برخی از سایت ها بر روی گوشی ها قابل اجراست به این منظور که از طریق نرم افزارهای موبایل نسخه ی موبایلی آن بر روی گوشی ها قابل اجراست. پس شما نیز می توانید بنر یا لوگوی خود را روی این سایت ها قرار دهید.

جدیدترین روش بازاریابی با موبایل که مورد استقبال فراوانی قرار گرفته، ارائه برنامه‌های کاربردی مخصوص تلفن همراه است که درواقع نسخه‌ای بسیار زیبا و متفاوت از اطلاعات سایت است. در تلفن‌های همراه معمولا مراجعه به اینترنت کمی سخت‌تر از کامپیوتر است. فرض کنید هربار آدرس سایتی را وارد کنید و سپس نام کاربری و رمزعبور را برای ورود به سایت و مشاهده ایمیل‌ها تایپ کنید. اینکار تمایل چک کردن ایمیل را کمتر می‌کند. جایگزین اینکار که توسط شرکت‌هایی مانند یاهو و گوگل استفاده می‌شود، نوشتن برنامه‌ای خاص برای مشاهده ایمیل است. کافی است این برنامه یکبار بر گوشی نصب شود و تنظیمات لازم وارد شود. پس از آن به‌راحتی با یک کلیک می‌توان در محیط زیبای برنامه که مخصوص تلفن همراه طراحی شده ایمیل‌ها را مشاهده کرد. در این برنامه‌ها می‌توان اخبار، تبلیغات جدید و … را هم نمایش داد. کافی است برنامه شرکت شما توسط کاربر موردنظر بر گوشی نصب شود. پس از آن شما یک فضای کوچک تبلیغاتی بر تلفن همراه مخاطب دارید که هرگاه بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید. امروزه سیستم عامل اندروید که گوگل از بزرگترین پشتیبانان آن است رشد سریع‌تری نسبت به دیگر سیستم‌ها دارد. این سیستم‌عامل کاملا رایگان است و بسیاری از سازندگان تلفن همراه ترغیب می‌شوند از این سیستم‌عامل در گوشی‌های جدید خود استفاده کنند.

پایان قسمت دوم