نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / بازاریابی موبایلی (قسمت اول)

بازاریابی موبایلی (قسمت اول)

94-of-Top-U.S

 

تعداد کاربران تلفن همراه در جهان از مرز ۵ میلیارد نفر گذشته است، یعنی حدود سه‌چهارم مردم دنیا از این دستگاه کوچک استفاده می‌کنند. ارتباطات از طریق موبایل باعث آسانی در امر برقراری ارتباط افراد در هر زمان و مکانی می شود.

تلفن همراه دیگر فقط وسیله‌ای برای مکالمه نیست، بلکه دستگاهی برای انجام انواع کارها و فعالیت‌ها مانند بازی‌کردن، آگاهی از وضعیت آب و هوا، یافتن مسیر راه‌ها، دسترسی به رسانه‌های اجتماعی، شنیدن موسیقی، دیدن فیلم و همینطور خواندن اخبار است.امروزه بسیاری از تلفن‌های همراه امکان اتصال به اینترنت را دارند و استفاده از اینترنت همراه نیز روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

صفحه موبایل سومین صفحه نمایش جهان است. اولین صفحه‌ای که چشم‌ها را به خود خیره کرد تلویزیون بود. تبلیغات تلویزیونی تا مدت‌ها یکی از اثربخش‌ترین روش‌های دسترسی به مخاطبان بود. البته این امکان فقط در اختیار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند قرار داشت و بزرگترین مشکل این  نوع تبلیغ یک‌طرفه بودن آن بود.تبلیغاتی که  پخش می‌شد و مخاطب نمی‌توانست به‌راحتی نظرش را درباره آن محصول اعلام کند.

صفحه دومی که توجه‌ها را به خود جلب کرد، صفحه مانیتور کامپیوترهای شخصی بود. با توسعه اینترنت این صفحه بسیار جذاب‌تر و پرمخاطب‌تر شد. بسیاری از بازاریابان باهوش بلافاصله شروع به استفاده از این صفحه برای انتقال پیام‌های خود کردند. تبلیغات در این صفحه بسیار ارزانتر از تلویزیون بود و تأثیرات آن نیز بسیار سریع‌تر مشخص می‌شد. البته همه از اینترنت استفاده نمی‌کنند، پس بازارهدف به کاربران اینترنت محدود می‌شد.

سومین صفحه‌ای که توجه‌ها را به خود معطوف کرده است صفحه تلفن همراه است.حال تلفن‌های همراه با صفحه‌های باکیفیتشان می‌توانند میلیون‌ها رنگ را با وضوحی بسیار بالا به‌نمایش بگذارند و دیگر نگاه کردن به این صفحه، خسته‌کننده و تکراری نیست. این فرصت بی‌نظیر توجه شرکت‌های بزرگ را به‌خود جلب کرده است و نسل جدیدی از بازاریابی با نام بازاریابی موبایلی آغاز شده است.

پایان قسمت اول