نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / گامهای مهم برای تبلیغات پیامکی

گامهای مهم برای تبلیغات پیامکی

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

مدیران ارشد بازاریابی که با ارسال پیام متنی به عنوان گزینه دیگری برای گفتگوبا فرد آشنا هستند.

ممکن است نتوانند به طور کامل از مزایای این روش سود ببرند.

در اولین نگاه،ارسال پیام متنی-یا پیامک-حیله ای است که توسط شوهای تلویزیونی برای جمع آوری رایها مورد استفاده قرار می گیرد یا یک تاکتیک ثبت نام است که روی سر در مغازه ها یا بیلبوردها تبلیغ می شود. پیامک درمتنهای مراتب مشابه ایمیل بوده و روش دیگری برای مخابره پیامها و فراخوان ها است به جز اینکه دراین مورد محدود به ارسال و دریافت تنها ۱۶۰ کاراکتر هستید.

پیامک در عمل به استراتژیهای توسعه و ارتباط کاملا موثر با مشتری نیرو می بخشند. نکته کلیدی کارکردن با شرکتهایی است که تکنولوژی مربوط به پیامک را توسعه داده اند و همین امر پیچیدگی آغاز تعاملات با مکالمات را از دید پنهان می کند.

شرکتهایی که این کار به خوبی انجام می دهند،شما را گام به گام در مراحل زیر هدایت می کنند.

۱٫آنها به شما توصیه می کنند که بهترین روش در زمینه بازاریابی موبایل پیروی از قوانین و استانداردهای این کار است و اولین گام در این مسیر خلق دسته جدیدی از مشتریان یاهمان مشترکین شما است.

تنها در اختیارداشتن یا خرید شماره هایم موبایل مشتریان کافی نیست،بلکه باید رضایت آنها برای تبادل پیام از طریق موبایل را نیزجلب کنید. بازاریان می توانند با به مخاظره انداختن خود،بدون اجازه افراد این کار را انجام دهند. چون کاربران انتظار دارند که این مرحله ثبت نام اجرا شود و احتمالا افرادی که این کار را انجام نمی دهند،تنبیه می کنند.

۲٫در این مرحله باید یک استراتژی بازاریابی موبالی را ایجاد کنید که با طرحهای جامع شما در زمینه بدست آوردن مشتری و حفظ او،همراستا باشد.

باید با ارتباطات مداوم،مرتبط و اندیشمندانه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید به طوری که نام تجاری محصول یا کسب و کار شما همچنان درصدر بازارباقی بماند. بدون چنین رویکرد زمانبندی شده و مشخصی،ممکن است همه تلاشهای شما در معرض خطر نابودی قرار بگیرند.

می توانید برای سنجیدن موارد موثر از یک طرح آزمایشی استفاده کنید. البته این آزمایش باید بخشی از یک طرح بلند مدت برای افزایش استراتژیک اعتبارمعاملات از طریق موبایل باشد.

۳٫این مرحله ممکن است به شکلهای زیادی اجرا شود،اما برخی ازکسب و کارها افرادی را به صورت داوطلبانه ایمیل خود را اختیارآنها قرار داده اند به صفحه وبی هدایت می کنند که در آنجا می توانند در برنامه پیامکی ثبت نام کنند.

برخی از ممکن است یک برنامه وفادارسازی جدید را در رسانه های سنتی مانند بیلبوردها،سردر مغازه ها یا آگاهی های چاپی تبلیغ کنند که افراد را به یک تعامل موبایلی ترغیب می کند و این روش بیش از پیش رواج می باشد.

و به خاطر داشته باشید که می توانید در پیامکهای خود افراد را به سایتهای وب موبایلی ارجاع داده یا حتی امکان دانلود برنامه های کاربردی را در پیامکهای خود بگنجانید،بنابراین باید با یک نگاه جامع و مبتنی بر اهداف خود، اقدامات مورد نظر خود را انجام دهید.

۴٫انجام این کار مستلزم استفاده از چیزی به نام یک شماره اختصاصی است که یک شماره تلفن ساده است که افراد برای ارسال و دریافت پیامها و ارتباط با شما از آن استفاده می کنند.

شرکتهای موفق صاحب چندین شماره اختصاصی هستند که بنا به موقعیت و کاربرد تجاری می توانند ازآنها استفاده کنند.

این شماره ها در زمینه های تجاری مختلفی قابل استفاده اند چون ارتباطات متنی توسط کلمه کلیدی بخشبندی می شوند- کلمه کلیدی عبارتی است که افراد آن را از طریق شماره اختصاصی به یک سیستم بازاریابی پیامکی ارسال می کنند.

این کار از نظر زمان وهزینه مقرون به صرفه است اما بسیاری از کسب و کارها در حال حرکت به سمت اکتساب یک شماره اختصاصی مخصوص به خود هستند که همراستا با نام تجاری آنها باشد تا همیشه از همین شماره برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند.

ارائه کنندگان خدمات پیامکی باید قادرباشند تا این شماره ها را بدون اینکه مشکلی برای شما ایجاد کرده و شما را با جزئیات کار درگیر کنند،در اختیار شما قرار دهند.

این فرایند ممکن است مدتی طول بکشد و انتخاب یک ارائه کننده شناخته شده نقش مهمی در تعاملات تجاری شما درآینده دارد.

۵٫با داشتن فهرست مشخصی از مشتریان و مشتریان بالقوه که علاقه مند به دریافت پیام هستند،این شانس را دارید که براساس اهداف بازاریابی خود،آنها را به یک اقدام عملی ترغیب کنید.

برای انجام این کار مانند هرمسیر دیگری در زمینه بازاریابی باید مخاطبین خود را برمبنای اطلاعات خود در مورد آنها بخشبندی کنید،همچنین این طبقه بندی باید براساس اطلاعاتی باشد که مایل هستید در مورد آنها به دست بیاورید و اینکه می خواهید چه کاری را انجام دهند.

۶٫ارائه دهندگانی با راه حلهای قابل انعطاف،به شما اجازه می دهند تا داده های مشترکین خود را با داده های خصوصی ادغام کرده و برای اینکه مشتریان و مشتریان آینده را با پیامکهای مرتبط به آنها هدف قرار دهید،گروه هایی ایجاد کنید-برای مثال،برای تبلیغات منطقه ای،پیشنهادات خاصی بر مبنای بخشهای جغرافیایی طبقه بندی می شوند.

۷٫ارائه دهندگانی آینده گر به شما توصیه می کنند تا از این موقعیت سود برده و در جریان ارتباطات موبایلی،اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود کسب کنید.

به هر روش ممکن باید اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود به دست آورید. در واقع،این مانند افزودن یک ویژگی موبایلی به درک فعلی شما از مشتری است. اما یک دیدگاه چند بعدی است که شامل داده های دموگرافیک،نگرشی و تبادلی می شود که همگی به عنوان بخشی از تعاملات موبایلی جمع آوری می شوند.

۸٫ارائه دهندگان خدمات پیامکی همچنین باید هر گونه نگرانی در مورد دسترسی محدود را کاهش دهند،و به شما اجازه دهند که به محدوده وسیعی از مشتریانی دسترسی داشته باشید.

حاملهای خوب برای دسترسی فوری به کاربران موبایل از اگریگیتورها استفاده می کنند. هیچ نیازی نیست که خود شما با این مسائل تکنیکی درگیر شوید. ارائه دهندگان باید قبلا همه این کارها را انجام داده باشند.

۹٫تعاملات پیامکی تا حد زیادی در سایه خلق پلتقرمهای مدیریت کمپین موبایلی،مشکل و پیچیده شده اند.

این سیستمهای اختصاصی مانند سایر تکنولوژی های مورد استفاده برای توسعه وب،ایمیل،نامه نگاری مستقیم،تله سرویسها یا برنامه های بازار نقطه فروش،باید متدهای متدهای متنوعی را فراهم آورند تا یک ایده تعاملی را لحاظ کرده و آن را به مسیر موبایل گسترش دهند.

ارائه دهندگان بهتر انجام این کار را راحت کرده و به اکثر افراد پیشنهاد می شود که نرم افزار یا سخت افزاری را خریداری کنند.

همه این علائم به موبایل به عنوان یک مسیر کلیدی برای هدایت بسیاری از صنایع در سال ۲۰۱۴اشاره کرد.

پیشگامان بازاریابی باید سریعا از این موقعیت جدید سود ببرند تا به کسب و کارهای خود کمک کنند تا به طرز موثرتری با همکاری با یک ارائه دهنده صحیح و مناسب،بر سرمشتریان رقابت کنند.