نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / تاثیر تبلیغات پیامکی با پنل اس ام اس

تاثیر تبلیغات پیامکی با پنل اس ام اس

 

1274596242adver1_Fixd

شما در چه حیطه ای مشغول به فعالیت هستید؟
آیا در موقعیت فعلی شغلیتان احساس موفقیت میکنید؟
میزان اثربخشی تبلیغات در فعالیت شما چه میزان بوده است؟
امروزه شرکت هایی، در فعالیت های تجاری خود موفق ترند که تبلیغات آنها به حد کافی بوده است! بدون شک شرکت هایی که در سکوت و بدون هیاهو و هیجان رقابت، فعالیت تجاری میکنند، از بازخورد کمتری نسبت به شرکت هایی که تبلیغات بیشتری دارند؛ برخوردارند. برای مثال امروزه شرکت های سامانه پیامک که خدماتی از جمله ارسال اس ام اس انبوه و پنل اس ام اس به مشتریان خود ارائه میدهند، برای موفقیت خود به تبلیغات احتیاج دارند تا بتوانند با رقبا رقابت داشته باشند. در این میان روند تبلیغاتی در طی چندین سال، تغییرات گسترده ای کرده است؛ به طوری که بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا، به سمت ارسال اس ام اس تبلیغاتی گرایش پیدا کرده اند. در ادامه، مقاله ای برای شما دوستان تهیه کردیم تا ضرورت امر تبلیغات را برایتان شرح دهیم و انواع تبلیغات موفقی که شرکت های بزرگ دنیا از آن استفاده میکنند را برایتان بازگو کنیم. همراه ما باشید تا پرده از راز این تبلیغات برداریم…

همانگونه که تبلیغات نقش بسیار مهمی در معرفی برند شما به مشتریان و رقیبانتان دارد، تبلیغات برای شرکت های بزرگ و بسیار معروف دنیا نیز چالشی برای رقابت با سایرین می باشد. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که آگاهی و دانش لازم در زمینه تبلیغات میتواند منجر به اجرای تبلیغات موثر، صحیح و کافی شود.

آیا استفاده از روش تبلیغاتی شرکت های بزرگ منجر به موفقیت می شود؟

فراموش نکنید که اگر شما شرکت نوپا و کوچکی دارید، هرگز به روش شرکت های بزرگ، تبلیغات خود را آغاز نکنید! چراکه شرکت های بزرگ تنها به ایجاد نام و برند و معرفی محصولات خود در آینده فکر میکنند. اما شرکت های کوچک هنوز راه درازی را در پیش دارند و ابتدا باید گام های متناوب و کوتاهی بردارند تا برند خود را به سایرین معرفی کنند و در کنار آن به معرفی محصولات خود بپردازند.

شرکت های بزرگ دنیا از چه روش های تبلیغاتی استفاده می کنند؟

برندهای بسیار معروفی از جمله Microsoft، Dell، HP، Sony  و … وجود دارند که با توجه به شهرت و محبوبیت بین تمام افراد دنیا، همچنان برای عرضه و معرفی محصولات جدید خود، به نوعی با تبلیغات در تعامل هستند. در ادامه روش های تبلیغاتی تعدادی از این شرکت های بسیار معروف جهان را با هم مرور میکنیم.

۱-    Microsoft

با داشتن سالیان سال تجربه، از بین روش های تبلیغاتی متنوع، بیشتر از روش نمایش تیزر و تبلیغات تلویزیونی استفاده می کند. آفیس ۲۰۰۳ این شرکت در یک تیزر چند دقیقه‌ای به کاربران سرتاسر جهان معرفی شد. به این ترتیب Microsoft سعی می‌کند با به‌کارگیری تصاویر زنده و موسیقی توجه مخاطبان را به محصولاتش جلب کند.

۲-    Apple
یکی از بزرگترین شرکت‌های کامپیوتری دنیا، از تبلیغات مختلف چاپی و تلویزیونی برای معرفی محصولاتش استفاده می‌کند.
اولین تبلیغات Apple در سال ۱۹۸۳ و برای معرفی کامپیوترهای مکینتاش بود. این آگهی در قالب یک بروشور ۱۸ صفحه‌ای در مجله‌های معتبر عرضه می‌شد.

۳-    HP
عنصر اصلی تبلیغات HP استفاده از عکس، تصاویر و رنگ‌های متنوع و ترکیب آنهاست.

۴-    Dell
شرکت Dell بیشترین تبلیغات خود را مانند Microsoft از طریق نمایش‌های تلویزیونی انجام می‌دهد.

۵-    Sony
جنجالی‌ترین تبلیغ این شرکت در سال ۲۰۰۶ و برای نمایش کنتراست بالای تصاویر ارائه شده توسط محصولات Sony به نمایش درآمد که به صورت یک بنر بود.
پس تا به اینجا دیدیم که تبلیغات حتی برای شرکت های بزرگ نیز امری بحث برانگیز و بسیار مهم می باشد. برای تبلیغاتی اثر بخش، لازم است انواع روش های تبلیغات را نیز بدانیم و متناسب با حیطه فعالیتمان، روش تبلیغاتی مناسب را استفاده نماییم.