نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / اخبار / از سیر تا پیاز اس ام اس های تبلیغاتی

از سیر تا پیاز اس ام اس های تبلیغاتی

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس

تبلیغات از طریق تلفن همراه فرصت های بسیاری را برای شرکت های مختلف، در جهت تبلیغات تجاری ویا تداوم ارتباط با مشتریان به وجود آورده است. تبلیغ با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات مثل smsهم از نظر کمی می تواند بسیار گسترش یابد و هم از نظر کیفی با سیستم های تعاملی اطلاع رسانی ارتقاء می یابد.

امروزه مدیران بازاریابی، smsرا به عنوان تکنولوژی نوینی برای ارائه سرویس بهتر به مشتریان به کار می گیرند. در نتیجه این تفکر، ارائه خدمات متنوع به مشتریان به سهولت مسیر بوده و شرکت می تواند با مشتریان بالفعل و بالقوه خود به راحتی ارتباط برقرار کند. اما اینکه توان به کارگیری به عنوان یک رسانه تبلیغاتی موثر را دارد یا خیر، به شناخت دقیق مزایا و معایب آن از یک طرف و مقایسه آن با سایر رسانه های تبلیغات از طرف دیگر بستگی دارد تا از این رهگذر امکان انتخاب و به کارگیری صحیح آن فراهم آید.

● مهمترین مزایای smsعبارتند از:

▪ دسترسی دائم

صاحبان تلفن همراه، این وسیله را در اکثر اوقات شبانه روز و در اکثر اماکن همراه خود دارند. از این رو شرکت می تواند به طور دائم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کند و در مواقع اضطراری، پیام هایی را به مخاطبان ارسال کند.

▪ تعامل دو طرفه

با استفاده از تکنولوژی smsامکان تعامل دو طرفه بین فرستنده و گیرنده پیام به وجود خواهد آمد. بر این اساس امکان پیگیری و اندازه گیری نتایج حاصل از عملکرد بازاریابی شرکت را به وجود خواهد آورد.

▪ ارسال فوری پیام

بسیاری از مواقع برای شرکت این الزام به وجود می آید که پیامی را در آن لحظه به اطلاع مخاطبان برساند.sms این قابلیت را دارد که از آن برای ارسال فوری پیام استفاده کرد.

▪ سطح پوشش بالا و فراوانی رویت

باتوجه به استفاده تعداد زیادی از افراد جامعه از تلفن همراه، این تکنولوژی از سطح پوشش بالا برخوردار است. به رغم اینکه برخی دیگر از رسانه های تبلیغاتی از این ویژگی برخوردارند، اما باید در مورد smsعنوان کرد که علاوه بر دسترسی بالا، ارسال کننده پیام از تعداد افراد دریافت کننده پیام اطمینان دارد، در حالی که پخش پیام های تبلیغاتی در مورد تلویزیون یا رادیو اطمینان از رویت بالا را به همراه ندارد. هر چند که قابل قبول است که صفت فراوانی رویت بر رسانه های بی نظیر تلویزیون یا رادیو نیز حمل شود.

▪ خوانده شدن پیام

مردم ماهیتا علاقه دارند پیام های رسیده را بخوانند. برعکس ایمیل های ناخواسته را به راحتی حذف می کنند. به تعبیری پیام ارسالی شرکت در اکثر مواقع خوانده می شود.

این تکنولوژی نظیر هر رسانه تبلیغاتی دیگر ضمن بهره مندی از مزایای خاص از معایبی نیز برخوردار است که عبارتند از: واکنش نا مناسب افراد؛ افراد گاه نسبت به smsهای ناخواسته از خود واکنش نشان می دهند. اینگونه smsها به مرور موجب می شود تا افراد واکنشی نظیر بی تفاوتی، ناراحتی، عصبانیت و… از خود بروز دهند.

▪ محدودیت تعداد حروف

پیام ارسالی شرکت می بایست حداکثر ١٦٠کاراکتر یا حرف را شامل شود. اما پیش بینی می شود با پیشرفت سریع تکنولوژی این محدودیت به مرور برطرف شود.