نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / بازاریابی مدرن و الکترونیکی – بازاریابی به وسیله اس ام اس – ارزانترین راه!

بازاریابی مدرن و الکترونیکی – بازاریابی به وسیله اس ام اس – ارزانترین راه!

1274596242adver1_Fixd

آیا می دانید بر اساس آخرین تحقیقات ۹۵% پیامک های تبلیغاتی خوانده می شوند!

بر اساس تحقیقات تاثیر SMS تبلیغاتی ۵ برابر بیشتر از Direct Marketing یا تبلیغات بصورت مستقیم می باشد !

۸۱% شرکتهای بزرگ دنیا برنامه های گسترده ای برای استفاده از Mobile Marketing دارند.

با پيشرفت روزافزون فناوري‌هاي اطلاعاتي و ارتباطي، تلفن همراه نيز جهش چشمگيري داشته و صرفاً به عنوان ابزار مكالمه مورد بهره‌برداري قرار نمي‌گيرد.

بلكه با تكيه بر سرويس‌هاي ارزش افزوده به ارائه خدمات بي‌شماري پرداخته و پاسخگوي بسياري از نيازهاي اطلاعاتي شده است.

بی شک امروزه تلفن همراه  به ابزاری قوی برای ارتباط شرکت ها و سازمانهای بزرگ با مخاطبین خود تبدیل گردیده و  پیامک بستر مناسبی برای ایجاد این ارتباط می باشد.  امروزه شرکتها و سازمانهای بزرگ در دنیا به فواید استفاده از پیامک در مسیر تجارت خود پی برده اند و از این سیستم در جهت یافتن مشتریان و مخاطبین خود بهره می برند.  از نمونه کاربردهای پیامک تبلیغاتی  (پیامک انبوه) می توان به استفاده از  این سیستم در فروش محصولات و بازاریابی،  ایجاد ارتباط دوسویه با مشتریان و مردم، بهبود اتوماسیون اداری و کاهش مراجعه ارباب رجوع به ادارات و سازمانها و نظیر آن نام برد.

در این راستا تبلیغ دات کام  آمادگی خود را جهت  مشاوره و راه اندازی سیستمهای مبتنی بر پیامک  اعلام نموده و خدمات متنوع سخت افزاری و نرم افزاری را در این راستا ارائه مینماید.

امروزه کسانی که قصد تبلیغات را دارند از روشهای جدید بازاریابی و فروش برای تبلیغات خود استفاده می نمایند.به فرض مثال اگر فردی که در مورد “آموزش بازاریابی بیمه عمر” تبلیغات می کند بایستی تبلیغات خود را برای نمایندگان فروش بیمه عمر توزیع نماید زیرا بازار هدف تبلیغات آنها، نمایندگان فروش شرکت های بیمه ای می باشند.پس مشاهده می گردد که انتخاب بازار هدف برای تبلیغات یکی از مهمترین بخش های تبلیغات کردن است.در اینجا قصد داریم یکی از روش های جدید بازاریابی را که ویژه مشتریان سابق استفاده می گردد را توضیح دهیم.

همه می دانیم که ارسال smsیکی از روش های رایج برای تبلیغات می باشد اما بعضی افراد به علت ناآگاهی از روش بازاریابی به کمک ارسال پیام کوتاه ، تنها هزینه خود را بیهوده هدر می دهند و با تبلیغات عمومی خود نه تنها باعث سود آوری نمی گردند بلکه پیام کوتاه آنان بر روی گوشی های تلفن همراهشان حذف خواهد شد و امروزه این تبلیغات اس ام اس بی هدف یکی از معزلات جامعه شده است.

شیوه درست ارسال پیامک تبلیغاتی:

۱-     تبلیغاتمان را برای گروه مشخص ارسال نمائیم.به فرض مثال اگر فردی قصد تبلیغات در زمینه “آرایشگاه های زیبایی بانوان” را دارد پس بایستی تبلیغات خود را تنها برای بانوان ارسال نماید زیرا ارسال این پیام ها برای آقایان نتایج سودمندی نخواهد داشت.

۲-     امروزه تبلیغات برای ارسال پیام کوتاه بایستی به نام مشتری باشد. آیا زمانی که تبلیغات خود را برای مشتریانتان ارسال می نمائید پیامهایتان را به نام مشتری ارسال می نمائید و یا فقط متن تبلیغات خود را برایشان ارسال می نمائید؟