نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / ایجاد یک کمپین پیامکی موفق

ایجاد یک کمپین پیامکی موفق

سامانه اس ام اس برای تبلیغات sms

سامانه اس ام اس برای تبلیغات sms

با یک نمونه ی ساده در ابتدا مراحل تاثیرگذاری این کمپین تبلیغاتی را شرح می دهیم.
تصور کنید در یک فروشگاه مواد غذایی یا پوشاک، قصد راه اندازی بازاریابی پیامکی را دارید و میخواهید با جمع آوری لیست مخاطبان علاقه مند، از فرصت های مهم استفاده کنید و از طریق پنل پیامک برای مخاطبان پیامک ارسال کنید.

مشتریان به فروشگاه شما مراجعه میکنند و در حین خرید، با بنر ها و تابلوهای تبلیغاتی جذابی رو به رو می شوند که برای عضویت در خبرنامه پیامکی از آنها دعوت می کند. در نهایت اگر تبلیغات شما موثر باشد، مشتریان اطلاعات خود را در اختیار شما قرار خواهند داد تا در خبرنامه پیامکی شما عضو شوند.
یکی از این تبلیغات میتواند به این صورت باشد: برای بهره مندی از ۵% تخفیف، همین حالا کلمه OFF را به شماره ****۳۰۰۰ ارسال کنید و پیامک کد تخفیف را به صندوقدار ارائه دهید!
اما این تبلیغات باید به صورت استاندارد باشد و با به کار بردن تکنیک های مختلف، گیرایی و جذابیت داشته باشد.

۵ راه اصلی برای تاثیرگذاری بیشتر یک کمپین اینترنتی

۱- فراخوان اصلی کمپین

شما باید در تبلیغات خود به صورت واضح و شفاف مخاطبان را به کمپین پیامکی خود دعوت کنید. از عبارات مهم و کلیدی در مرکز تبلیغات استفاده کنید تا توجه بیشتری به خود جلب کند. به وضوح به مخاطبان اعلام کنید که برای عضویت باید چه اعمالی را انجام دهند.

۲- ذکر سود و منفعت مشتریان

شما باید در تبلیغات خود به مشتریان از سود و منفعتی که پس از عضویت در خبرنامه نصیبشان می شود آگاهی دهید. زیرا سوال اصلی مشتریان این است: صرف وقت و ارائه اطلاعاتم به فروشگاه، چه منفعتی برای من خواهد داشت؟!
میتوانید برای جلب توجه بیشتر از این عبارات که در واقع بیان سود و منفعت مشتریان است؛ در تیتر نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که اگر تبلیغات شما هیچ سودی برای مشتریان نداشته باشد، آنها اطلاعاتی از قبیل ایمیل و شماره تلفن خود را در اختیار شما قرار نمی دهند و دلیلی برای اطمینان به شما نمی بینند.

۳- ملاحظات ویژه

بسیاری از افراد تلاش می کنند با پنهان کردن برخی مسائل از مشتریان، اعتماد آنها را از دست ندهند. در صورتی که این کار نه تنها کمکی در راستای موفقیت نخواهد کرد، بلکه مشتریان را ناراضی می کند. در تبلیغات خود باید در مرحله سوم، به این ملاحظات به وضوح اشاره کنید.
برای مثال در فروشگاه، تنها در صورتی که بالای ۵۰۰۰۰ تومان خرید انجام شود، ۵% تخفیف می گیرند. این یک مثال ساده است که بدون شک مشتریان حق دارند قبل از ارسال پیامک آن را بدانند. در صورتی که عضویت در خبرنامه پیامکی شما شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد، اجازه دهید مخاطبان بدانند. چرا که بدست آوردن مشتریان دائمی و وفادار بهتر از مشتریان موقت و غیر وفادار است.

۴- شرایط و تعهدات

در این مورد شما باید به حیطه مسئولیتی خود و مشتریان اشاره کنید و درباره مسائلی که در حیطه مسئولیت تبلیغاتی شما نیست، مشتریان را آگاه کنید.