نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / اخبار / محصولات خود را در یک چشم به هم زدن حراج کنید

محصولات خود را در یک چشم به هم زدن حراج کنید

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

آن روزهای قدیمی را به یاد دارید که وقتی یک فروشگاه تصمیم می‌گرفت حراجی برگزار کند، به مشتریان خود از قبل اطلاع می‌داد و پس از آن برای یک هفته یا بیشتر این حراج را ادامه می‌داد تا به این ترتیب بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند و حراجی موفق داشته باشد؟ آن روزها به خاطره پیوسته است. امروزه اینترنت و حجم بالای اطلاعات باعث شده که از میزان صبر و حوصلۀ ما کاسته شود و دیگر توجه خود را بیشتر از چند لحظه به چیزی معطوف نکنیم. در نتیجۀ این مساله، حراج‌های برق‌آسا طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرده‌اند. حراج‌هایی که می‌گویند: کافی است چشم بر هم بزنی تا مرا از دست بدهی.

حراج برق‌آسا یک حراج کوتاه‌مدت است که بیشتر از یک روز به طول نمی‌انجامد – حتی ممکن است به کوتاهی یک ساعت هم باشد – و معمولا در طول آن تخفیف‌های بسیار بیشتری نسبت به حراج‌های عادی ارائه می‌گردد. اکثر این حراج‌های زودگذر بروی سایت‌های اینترنتی اتفاق می‌افتند، اما فروشگاه‌های معمولی نیز زیاد از این حراج‌ها برگزار می‌کنند. پس اگر قصد دارید در زمانی کوتاه جنس‌های خود را به فروش برسانید و نام فروشگاه خود را نیز مطرح کنید، بهتر است این نوع حراج را هم در نظر بگیرید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک فروش برق‌آسا این است که مشتریان تنها از طریق پیامک، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی از وجود آن با خبر می‌شوند. آنها تنها چندین ساعت وقت دارند تا خود را به مغازۀ شما برسانند و خریدهایشان را انجام دهند. بنابراین تنها کسانی که به فروشگاه شما وفادار هستند به سراغتان خواهند آمد و مشتریان عادی احتمالاً این حراج را از دست می‌دهند. شاید این حرکت به نظر شما غیر ضروری باشد و چندان سودی برایتان نداشته باشد. اما آنچه که تجارت شما در یک بازۀ زمانی کوتاه از دست می‌دهد، با ایجاد سر و صدا، کسب اعتبار و صد البته مشترکان پیامکی بیشتر جبران می‌شود.

اصول اولیۀ برگزاری یک حراج زودگذر واضح است: برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید، این حراج را به مشترکان پیامکی خود اطلاع دهید، چندین ساعت به آنها فرصت بدهید و سپس حراج خود را برگزار کنید. اما آنچه که واقعاً این حراج را منحصربفرد می‌کند شهرتی است که از این طریق برای خود کسب می‌کنید. انحصار کلید این کار است. تبلیغات خود را به کسانی محدود کنید که در اشتراک پیامکی شما عضو شده‌اند. نه تراکت، نه تبلیغ در روزنامه و نه تبلیغات رادیویی. حتی به مشتریان مورد علاقۀ خود نیز این خبر را ندهید. اما چرا؟

حراجی اینچنینی می‌بایست در درجه اول یک روش ویژه باشد برای اینکه مشتریان را به لیست پیامکی خود جذب کنید و از این طریق درآمد خود را در طولانی‌مدت افزایش دهید. بنابراین هرچند که حرکت مودبانه این است که حراج خود را شامل تمام کسانی بدانید که در طول آن به فروشگاه شما سر می‌زنند – چه از این حراج آگاه باشند و چه نه – اما حتی می‌توانید یک کد پیامکی برای مشتریان خود ارسال کنید و به این ترتیب مطمئن شوید که تنها آنها و دوستانشان می‌توانند محصولات شما را با تخفیف دریافت کنند. یا اینکه از مشتری بخواهید با نشان دادن پیامک شما تخفیف خود را دریافت کند.

سریع بودن این حراج‌های برق‌آسا باعث می‌شود که مشتریان دوست داشته باشند خبر آنها را به دوستان خود هم بدهند. بنابراین بهتر است پاداشی نیز برای مشترکانی که دوستان خود را همراه می‌آورند در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید از شبکه‌های اطلاع‌رسانی مثل فیسبوک و توئیتر نیز برای تبلیغ این حراج برق‌آسای خود استفاده کنید و از مشتریان بخواهید خبر حراج شما را پخش کنند تا ظرف چند ساعت این خبر همه‌گیر شود.

ساده است که به حراج تنها به عنوان یک راه برای کسب درآمد بیشتر در زمانی کوتاه‌تر نگاه کنید. اما بهتر است که نقش این حراج‌ها به عنوان یک روش بازاریابی را نیز دست‌کم نگیرید. تمام فروشگاه‌ها دیر یا زود یک حراجی برپا خواهند کرد. وقتی که زمان آن رسید که جنس‌های جدیدی بخرید و می‌خواستید آنچه از قبل مانده را حراج کنید، از این تب و تاب کنونی دنیای فناوری به راحتی نگذرید. با جسارت وارد این شعله‌های آتش شوید و خودتان را برای یک روز دیوانه‌وار تجاری آماده کنید.