نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / اخبار / ۵ توصیه برای افزایش فروش آژانس‌های مسافرتی از طریق پیامک

۵ توصیه برای افزایش فروش آژانس‌های مسافرتی از طریق پیامک

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

بدون شک زمان در صنعت توریست از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است و این تجارت نیاز به برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیقی دارد. در نتیجه حتی کوچکترین تاخیر یا تغییر در برنامه می‌تواند بسیاری از برنامه‌های فعلی را بهم بریزد. بنابراین، سرعت بالای پیامک دقیقاً همان چیزی است که یک آژانس هواپیمائی نیاز دارد.

صندلی‌های هواپیمای شما به فروش نرفته است؟ مشتریان از پرواز خود جا مانده‌اند؟ پرواز شما تاخیر خورده است و مشتریان پول خود را پس می‌خواهند؟ نتیجۀ تمام اینها کاهش میزان درآمد شما و همچنین نارضایتی مشتریان خواهد بود. اما پیامک اجازه می‌دهد تا حد زیادی این موارد را جبران کنید.

ما در اینجا ۵ تا از کاربردهای بیشمار پیامک را به شما معرفی می‌کنیم که به یک آژانس مسافرتی کمک می‌کند وفاداری مشتریان خود را به دست آورد و در نتیجۀ درآمد خود را افزایش دهد.
۱. پیشنهادات لحظۀ آخری را از طریق پیامک به فروش برسانید.

وقتی که بحث مسافرت باشد، تغییرات در آخرین لحظه امری عادی است. دلایل مختلفی باعث این موضوع می‌شود – صندلی‌های هواپیما کامل به فروش نرفته است، یک مسافر نظر خود را عوض کرده است و … اما این نباید یک باخت برای آژانس مسافرتی باشد، بلکه می‌تواند تبدیل به یک فرصت جدید تجاری شود. پیامک یک راه ارتباط لحظه‌ای بوده و همین کمک می‌کند پیشنهادات لحظۀ آخر خود را از این طریق به اطلاع مشتریان برسانید.

شما این پیشنهاد را به مشترکان خود ارسال خواهید کرد و آنها با انتخاب لینک درون این پیامک می‌توانند سریعاً دست به کار شده و اولین نفری باشند که این معاملۀ سودآور را بدست می‌آورند. چه کسی دوست ندارد یک بلیط نصف قیمت خریدای کند، حتی اگر قرار باشد فردا به مسافرت برود؟
۲. مقاصد و زمان حرکت را مستقیماً به اطلاع مشتری برسانید.

بالا بردن آگاهی در مورد جذاب‌ترین مقاصد و آخرین پیشنهادات اهمیت بسیار بالائی دارد. مشخص نیست که مشتریان به وب‌سایت شما سر بزنند یا اخبار جدیدتان را مطالعه کنند. اما آنها همیشه یک گوشی در جیب خود دارند و به پیامک‌های خود نگاه می‌اندازند. شما می‌توانید از طریق پیامک تمام اخبار جدید و اطلاعات سفر را در اختیار مخاطبان قرار دهید. حتی می‌توان سامانه را تنظیم کرد تا با ارسال یک کلمه یا عدد، مشتری بتواند این اطلاعات را از شما دریافت کند.

مردم همیشه در حرکت هستند و در نتیجه از شما ممنون خواهند بود اگر لازم نباشد زمان زیادی را به جستجو در سایت‌ها و بروشور‌های مسافرتی بپردازند. فراموش نکنید، این تبلیغات قبل از فصل‌های سفر بیشترین بازدهی را خواهد داشت.