نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66429925

خانه / تبلیغات پیامکی / ۱۰ راز در بازاریابی از طریق اس ام اس – قسمت دوم

۱۰ راز در بازاریابی از طریق اس ام اس – قسمت دوم

سامانه پیامک

سامانه پیامک

مثلا با ارسال این اس ام اس:

“شما برای جشن افتتاح فروشگاه ستاره در تاریخ ….. در محل فروشگاه دعوتید،با ارسال اس ام اس (من عاشق فروشگاه ستاره هستم )۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.”
۵. با اس ام اس براحتی میتوانید مشتریانتان را به وبسایتتان بکشانید.

نمی توانید پیامهای طولانی و یا عکس محصولاتتان را در اس ام اس بگذارید ولی با یک قلاب خیلی قدرتمند میتوانید با تحریک حس کنجکاویشان ،به وبسایتتان کشانده و تمام اطلاعات لازم را به آنها منتقل کنید.

یکی از پیامهایی که من را وادار کرد تا با اینکه به اینترنت دسترسی نداشتم تلفنی از دوستم بخواهم تا سایت مورد نظر را برایم چک کند این بود:

“به احترام استیو جابز لو گو شرکت اپل عوض خواهد شد”سایت ….
۶. مخاطبانتان را با اسم خطاب کنید

اگر این امکان برای تان فراهم است از سرویهایی استفاده کنید که بتواند در ابتدای پیام مخاطبتان را با نام مورد خطاب قرار دهد.

تفاوت در تاثیر این دو حالت واقعا شگفت آور است .

مقایسه کنید :

“احتراما شما برای … دعوتید”

“آقای کاظمی عزیز،شما برای … دعوتید”

اگر از سیستمی استفاده می کنید که امکان این نوع ارسال را دارد همین الان شروع کنید.
با اینکار مشتری واقعا احساس میکند آنقدر برای شما مهم است که حتی شما اسمش را هم به خاطر دارید.

۷.کوتاه و جالب بنویسید

برای جلب توجه مخاطبتان و میخکوب کردن او فقط چند ثانیه فرصت دارید.آنها فقط با یک نگاه باید متوجه بشوند شما که هستید ؟ داستان شما چیست ؟چه موضوعی میخواهید به آنها بگویید ؟ چه دارید ؟

کار بسیار سختی است ولی غیر ممکن نیست.و اگر از عهده اش بر آیید نتیجه اش واقعا شگفت آور خواهد بود.
۸. متن پیام شما چه نفعی برای مخاطب را به او نشان می دهد؟

این یک واقعیت انکار ناپذیر است که مردم همیشه به فکر منافع خودشان هستند.از اینکه فقط به آنها بگویید شما چه هستید دست بردارید.به آنها بگویید چه منافعی را برایشان تامین خواهید کرد.

اگر بتوانید این تفاوت کوچک را بخوبی مدیریت کرده و به انجام برسانید تفاوتهای بزرگی را در نتایج مشاهده خواهید کرد.

به طور مثال :

“ما به وسیله آخرین تکنولوژی روز از بهترین نوع کرفس ،غنی ترین عرقیات و را با بهترین بسته بندی تهیه کرده ایم “

و یا

“……استفاده کنید تا در ۸ هفته ۲ کیلو وزن کم کنید”

کدام بهتر است؟
۹. قبل از ارسال پیام برای تمام مخاطبان یک لحظه صبر کنید….

در این که ساده ترین راه برای ارسال اس ام اس این است که یک پیام را برای همه بفرستید شکی نیست. ولی صبر کنید……

آیا تابحال تاثیر گذاری متن های اس ام اس های ارسال شده را تست کرده اید؟ اگر هنوز نتیجه مورد نظرتان را دریافت نکردید دست از کار هایی که قبلا انجام داده اید بردارید و منتظر نتیجه های بهتری باشید.
شما باید کشف کنید چه چیزی میتواند باعث جذب و بلافاصله حرکت فوری مشتریان به سوی شما میشود؟
پس از آماده شدن اولین نسخه از اس ام اس آماده ارسال و بررسی کلیه نکات لازم در آن اس ام اس را فقط برای یک گروه ۵۰-۱۰۰ نفری بفرستیدو حداقل یکساعت منتظر بمانید. آیا سفارشی دریافت میشود؟

آیا کسی برای سوال کردن تماس میگیرد؟

آیا در متن اس ام اس نکته ابهامی وجود دارد؟

شما میتوانید برای گرفتن بهترین نتیجه این کار را چندین بار با گروههای مختلف تست کنید.

زمانیکه پس از دادن تغییرات لازم و تست با گروههای بزرگتر نتیجه خوبی دریافت کردید حالا اقدام به ارسال انبوه اس ام اس کنیدالبته نیروهای فروشتان را نیز آماده باش کنید.

۱۰. برای همه نوع مشتری پیام یکسان نفرستید.

یک مشکلی که اغلب در فعالیت های بازاریابی مشاهئه میشود فعالیت بازاریابی یکسان با گروههای استاندارد مختلف مشتریان است که خوب این مشکل میتواند در بازاریابی بوسیله اس ام اس نیز پیش بیاید.

به طور مثال ارسال اس ام اس یکسان برای قومیت های مختلف و منطقه های جغرافیایی مختلف و گروههای سنی مختلف نمی تواند کاملا مفید باشد.