نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66914875

خانه / سایر

سایر

تفاوت میان دیدن و خواندن اس ام اس تبلیغاتی

سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه

ممکن است تصور کنید این دو گزینه هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند! اما در واقع از خواندن یک اس ام اس تبلیغاتی تا دیدن آن پیامک، از زمین تا آسمان فاصله است! بسیاری از کسب و کارها با ارسال پیامک نا مناسب به مشتریان و مخاطبان، فرصت دیده شدن را از خود میگیرند. اگر در ارسال پیامک تبلیغاتی هرچه بیشتر با خلاقیت خود مشتریان را شگفت زده کنید، بیشتر فرصت جلب اطمینان آنها را خواهید داشت.

اما در این میان پیامک هایی که بدون توجه به اصول صحیح ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه اس ام اس فرستاده می شوند؛ تنها دیده می شوند و مشتریان به محتوای درون آن توجه نمیکنند که این اتفاق شما را به مرز شکست نزدیک و نزدیک تر میکند! تا جایی که حتی مشتریان پیامک شما را نخوانده پاک کنند! بنابراین بهتر است ابتدا احساس مخاطبان هنگام دریافت پیامک تبلیغاتی را بدانید و بشناسید و سپس پیامکی ارسال کنید که آنقدر جذاب باشد تا مخاطب را مجبور به خواندن دقیق آن کند. این دقیقاً همان روشی است که بازاریابان موفق پیامکی توانسته اند از طریق آن مشتریان بیشتری را جذب کنند و فروش بیشتری را حاصل شوند.

زمانی که مخاطبان، پیامکی را از سوی شما دریافت میکنند انتظارات ساده ای از این پیامک تبلیغاتی دارند:

–         اطلاعات مفید و با ارزشی را در اختیار آنها قرار دهد.

–         محصولی که آنها نیاز دارند معرفی کند.

–         کوتاه و مختصر و مفید باشد.

–         ساده ترین راه ارتباطی در آن مشخص شود.

–         اطلاعات لازم برای معرفی محصول به طور مختصر بیان شده باشد.

–         سود و مزیتی برایشان در خرید محصول وجود داشته باشد.

مهمترین عواملی که باعث می شود مشتریان پیامک تبلیغاتی شما را به دقت مطالعه کنند موارد بالا بودند. اما در مقابل عدم رعایت این موارد به مرور زمان باعث می شود مخاطبان به پیامک شما توجهی نداشته باشند و در این صورت تبلیغاتی اثرگذار نخواهید داشت.

فراموش نکنید که اگر بتوانید توجه مخاطب را به اندازه کافی به پیامک جلب کنید، بدون شک فرآیند فروش محصول را ساده تر خواهید کرد. چرا که مشتریان اعتماد بیشتری به شما میکنند و ترجیح میدهند اگر خرید خود را از طریق بازاریابی پیامکی انجام می دهند، از معتبرترین و مورد اطمینان ترین این پیامک ها خرید کنند.

امیدوارم این مقاله بتواند کمکی در جهت توسعه ی بازاریابی پیامکی شما بکند .

تاریخچه پیام کوتاه

سامانه sms

سامانه sms

استفاده ازپیامک در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. از این سال به بعد استفاده از پیامک به‌ تدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد.

لازم به ذکر است فرهنگستان زبان و ادب فارسی در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۸۶، واژه “پیامک” را به‌ عنوان جایگزین “SMS” یااس ام اس برگزید.

نکته جالب توجه اینجا است که “سیلیکون ولی” در ساخت این فناوری تقریبا هیچ نقشی نداشته است. فناوری SMS در حقیقت زاییده ذهن طرح ابتکاری دولت‌های اروپایی بوده است. اولین گوشی‌های موبایل دستگاه‌های آنالوگ بودند و بازار آن زمان نیز مورد هجوم سیلی از فناوری‌ها و پروتوکل‌هایی بود که هیچ یک با دیگری سازگاری نداشتند. اما در سال ۱۹۸۲ یک شرکت اروپایی تصمیم گرفت این مشکل را مهار کند و در همین راستا کمیته GSM را تاسیس کرده و گروهی از مهندسان ارتباطات را در پاریس تشکیل داد.
ادامه ی مطلب

مزایای تبلیغات پیامکی

پنل پیام کوتاه

پنل پیام کوتاه

در حال حاضر بسیاری از سازمانها و شرکت ها از روشها مختلف بدنبال تبلیغ و شناساندن محصول و خدمات خود هستند. از جمله این روشها آگهی و تبلیغ در رسانه های جمعی، بروشور، تراکت و …. است. هر کدام از این روشها ویژگیها و نقاط ضعف و قوتی نسبت به هم دارند اما معمولا ارزان بودن و دیده شدن مهمترین فاکتور در همه تبلیغ کنندگان است.

تبلیغ از طریق پیام کوتاه یکی از روشهایی است که هر دو فاکتور رو با هم در اختیار دارد و بازخورد بهتری نسبت به روشهای مشابه دارد. از جمله مزیتهای تبلیغ از طریق پیام کوتاه عبارت است از:

۱- تبلیغات از طریق پیام کوتاه مستقیم و بدون واسطه است و می توانید مطمئن باشید پیام شما حتما به دست مخاطب می رسد.

۲- تبلیغ از این طریق نیاز به بسترسازی گسترده، سخت افزار یا طراحی پیچیده و زمان بر ندارد.

۳- از طریق پیام کوتاه در یک زمان می توانید به افراد زیادی پیام تبلیغی فرستاد.

۴- با استفاده از سیستم مدیریتی (پنل اس ام اس) می توانید آمار کامل و دقیقی از میزان تبلیغات خود از طریق پیامک در اختیار داشته باشید.

۵- سیستم پیام کوتاه دو طرفه است و می توانید بازخورد مشتریان خود را از محصول و پیامک خود با طرح یک سوال به آسانی بدست آورید.

۶- سیستم پیام کوتاه ۲۴ ساعته است و در هرزمان می توان نسبت به استفاده از آن اقدام نمود.

اپراتورهای ارسال پیامک ، معایب و مزایا

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی


شماره های مجازی به پیش شماره های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و خط ثابت تقسیم میشوند
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست های آنهاست در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد.

خطوط ثابت
۱- عدم وجود پیش شماره های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰
۲- ارسال و دریافت پیامک روی خط ثابت
۳-کیفیت بسیار بالای ارسال و ریزش بسیار کم
ادامه ی مطلب

ارسال اس ام اس هدفمند

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

بهترین تبلیغ همیشه تبیلغی بوده است که بازار هدف را نشانه رفته باشد. تبلیغات کورکورانه نه تنها باعث پیشرفت نبوده، بلکه گاها نتیجه عکس خواهد داشت.

در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی نیز این قانون صادق میباشد.
ادامه ی مطلب

ارسال پیامک آموزشی

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

چرا بهترین روش برای آموزش همراه، استفاده از پنل اس ام اس است؟
– هزینه ارسال پیامک به مراتب کمتر از سایر روش ها است و تولید محتوای آموزشی مناسب هزینه زیادی نخواهد داشت.
– سامانه پیامک با استفاده از راهنمایی که در اختیار شما قرار میدهد، به سادگی امکان ارسال پیامک انبوه را برای شما فراهم می کند و نیاز به دانش پیچیده ای نیست.
– در تمامی مدل های تلفن همراه، قابلیت ارسال و دریافت پیامک وجود دارد و نیاز به امکانات خاصی نیست.
– برای مشاهده و یا ارسال پیامک از طریق تلفن همراه، نیاز به اینترنت نیست و به سادگی در هر زمان و مکان میتوان پیامک را مشاهده و یا ارسال کرد.
ادامه ی مطلب

ارسال پیامک به دکل مخابراتی

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

شما می توانید از طریق دکل های مخابراتی پیامک بفرستید ، البته هر پیامکی که شما ارسال می کنید از طریق دکل های مخابراتی ارسال می شوند و به گوشی گیرندگان می رسند .

آیا میدانید که این دکل های مخابراتی یا همان BTS چه هستند و چگونه می توانید بر اساس دکل های مخابراتی ارسال sms داشته باشید ؟

دکل های مخابراتی یا همان BTS به آنتن های مخابراتی گفته می شود که به طور مستقیم با تلفن های همراه در ارتباط هستند و برد مفید آنها می تواند بین ۲۰ تا ۶۰ کیلومتر باشد ، البته مفید ترین برد آنها در حدود همان ۲۰ کیلومتر می باشد و در تهران و برخی از شهرهای بزرگ این محدوده کمتر می شود و این به خاطر وجود مشترکین بیشتر و ساختمان ها و موانع بیشتر می باشد .

زمانی که شما یک دستور ارسال پیامک در تارنمای پیامکی ایران می دهید ، پیامک شما از طریق سرورها به دکل های مخابراتی می رسد و سپس به دستگاه موبایل می رسند .

حال نکته مهمی که در این بین وجود دارد ، این است که اگر بخواهید بر اساس دکل های مخابراتی یا BTS ارسال پیامک داشته باشید باید چه کاری انجام دهید ، ادامه این مقاله را بخوانید :

زمانی که شما بر اساس دکل های مخابراتی پیامک ارسال کنید ، اس ام اس شما به دست کسانی می رسد که گوشی تلفن همراه آنها در محدوده آن دکل مخابراتی قرار دارند ، حتما شما هم دوست دارید که پیامک خود را به محدوده ای از محله ای بفرستید و می خواهید کسانی که در آن محله حضور دارند پیامک شما را دریافت نمایند .

انواع ارسال با پنل پیامک

sms panel

sms panel

با پنل پیامک می توانید بدون وابستگی به هیچ شخص یا سخت افزاری ارسال پیامک انبوه یا تکی داشته باشید. جهت ارسال باید شماره و متن مورد نظر خود را وارد نمائید در اینجا این سوال پیش می آید که اگر بخواهیم به چندین نفر ارسال داشته باشیم از چه امکانی برای این موضوع باید استفاده کرد. در مطلب زیر انواع ارسال ها را برایتان شرح می دهیم.
ارسال اس ام اس تکی
ادامه ی مطلب

افزایش درآمد با ارسال انبوه پیامک

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

کارکترهای یک اس ام اس برای جذب مشتری محدود هستند اما در صورت استفاده صحیح از همان کارکترهای محدود به راحتی قادر خواهید بود تا فروش خود را چندبرابر کنید.

در این دنیای شلوغ و سریع لازم توجه افراد را بدست آورید تا آنها به آنچه برای گفتن دارید گوش دهند یا به خواندن متن شما ادامه دهند. همین مساله در مورد بازاریابی پیامکی نیز صدق می‌کند. اولین جملۀ شما اهمیت بسیار زیادی دارد. اولین جملۀ یک پیامک تبلیغاتی مشخص خواهد کرد که آیا مخاطب به خواندن ادامه می‌دهد یا نه. برای همین باید تلاش کنید یک جملۀ بی‌نقص را برای شروع متن خود انتخاب کنید. یک جمله که بتواند کنجکاوی مخاطب شما را بدست آورد.
ادامه ی مطلب

توسعه ی کسب و کار با بازاریابی پیامکی

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس

بازاریابی پیامکی شیوه ای نوین و به صرفه برای تبلیغات است که افراد زیادی از آن استفاده می کنند. برخی تصور می کنند ارسال پیامک از طریقسامانه پیامک و بازاریابی پیامکی تنها مختص کسب و کارهای بسیار بزرگ است. در صورتی که در یک کسب و کار ساده و کوچک نیز میتوانید بازاریابی پیامکی را تجربه کنید و از همین طریق کسب و کار خود را گسترش دهید. و اما سوال اینجاست که چرا باید از بازاریابی پیامکی برای گسترش کسب و کار استفاده کرد؟
ادامه ی مطلب

صفحه 1 از 3123