نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66914875

خانه / تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی

جلوگیری از انصراف مشتریان در برنامه های پیامکی

سامانه sms

سامانه sms

با ایجاد و اداره یک برنامه بازاریابی پیامکی، قطعا مایل هستید که نرخ ثبت نام افراد در این برنامه بیشتر از نرخ انصراف آنها از شرکت در برنامه باشد و طبعا مایل نیستند که مخاطبین خود را در آینده از دست بدهید.

برنامه شما هریک از این موارد که باشد: خواه یک برنامه CRM، یک کمپین تبلیغاتی پیامکی یا فقط یک ویژگی موبایلی اضافی برای ارائه محصول اصلی ، به هر حال برای توسعه پایگاه مشترکین موبایلی خود از نظر زمان و هزینه سرمایه گذاری می کند.

درست در همین زمان است که باید مواردی را برای کاهش نرخ انصراف ثبت نام از برنامه پیامکی در نظر بگیرید.

در این مقاله به ارئه بهترین شیوه هایی می پردازیم که استفاده از آنها موارد انصراف از برنامه های پیامکی و شماره اختصاصی را به حداقل می رسانند.

  ادامه ی مطلب

ارسال پیامکی روش مناسب برای آژانس ها

sms panel

sms panel

امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.


یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

۱- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
۲- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
۳- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.

 

۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

 

 

۴- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
۵- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.

 

بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل

۶- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

 

مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید

۷- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.

 

تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی

۸- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

پنل پیامک برای باشگاه و رستوران

سامانه اس ام اسی

سامانه اس ام اسی

کاربرد های سامانه پیامک جهت باشگاه ورزشی:
تبریک اتوماتیک تولد ورزشکاران و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان
درست کردن کلاب پیامکی ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها
ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به باشگاه
ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به ورزشکاران در کمتر از یک دقیقه
افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
گرفتن هزینه باشگاه توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما
برگزاری قرعه کشی های ماهانه در باشگاه

کاربرد های سامانه پیامک جهت رستوران ها:
تبریک اتوماتیک تولد مشتریان و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان
درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و ارائه تخفیف های ویژه به آنها
ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به رستوران
ارسال تخفیف های ویژه در اعیاد و مراسم به مشتریان
ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه
افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
گرفتن منو غذا توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما

 

کدام مهمتر است ؟قیمت یا کیفیت

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

احتمالا تا الان در مورد انتخاب پنل پیامکی مورد نیاز خود گیچ شده اید ، در این مقاله دو فاکتور مهم مقایسه ی پنلهای پیامکی را با هم مقایسه می کنیم ، یعنی قیمت و کیفیت

در بازار رقابتی امروز، نحوه عملکرد شرکتها و تولیدکنندگان باید به گونه ای باشد که مزیت کالا و یا خدمات ارائه شده، برجسته تر از سایر رقبا و همکاران فعال در حوزه مذکور، نمایان باشد.

در حوزه اس ام اس و ارسال اس ام اس های تبلیغاتی نیز همین مورد صدق می کند. اما باید بدانیم که آیا تمام موارد اعلام شده توسط ارائه دهندگان دارای اهمیت می باشند و یا صرفا یک ترفند تبلیغاتی است؟ باید بدانیم که کدام موارد در سامانه های ارسال پیام کوتاه تحت وب دارای اهمیت بالاتری هستند؟ وجود کدام یک ضروری و کدام یک غیرضروری است؟

برای هر مشتری که به دنبال خرید یک محصول خاص می گردد، برخی ملاکها مهمتر از برخی دیگر است، تا جایی که شاید محصولی مزایای بسیاری داشته باشد اما به صرف نداشتن تنها یک فاکتور، مشتری از خرید آن صرف نظر نماید.

ادامه ی مطلب

مراحل مهم تبلیغات اس ام اسی

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

مدیران ارشد بازاریابی که با ارسال پیام متنی به عنوان گزینه دیگری برای گفتگوبا فرد آشنا هستند.

ممکن است نتوانند به طور کامل از مزایای این روش سود ببرند.

در اولین نگاه،ارسال پیام متنی-یا پیامک-حیله ای است که توسط شوهای تلویزیونی برای جمع آوری رایها مورد استفاده قرار می گیرد یا یک تاکتیک ثبت نام است که روی سر در مغازه ها یا بیلبوردها تبلیغ می شود. پیامک درمتنهای مراتب مشابه ایمیل بوده و روش دیگری برای مخابره پیامها و فراخوان ها است به جز اینکه دراین مورد محدود به ارسال و دریافت تنها ۱۶۰ کاراکتر هستید.

پیامک در عمل به استراتژیهای توسعه و ارتباط کاملا موثر با مشتری نیرو می بخشند. نکته کلیدی کارکردن با شرکتهایی است که تکنولوژی مربوط به پیامک را توسعه داده اند و همین امر پیچیدگی آغاز تعاملات با مکالمات را از دید پنهان می کند.

شرکتهایی که این کار به خوبی انجام می دهند،شما را گام به گام در مراحل زیر هدایت می کنند.

۱٫آنها به شما توصیه می کنند که بهترین روش در زمینه بازاریابی موبایل پیروی از قوانین و استانداردهای این کار است و اولین گام در این مسیر خلق دسته جدیدی از مشتریان یاهمان مشترکین شما است.

تنها در اختیارداشتن یا خرید شماره هایم موبایل مشتریان کافی نیست،بلکه باید رضایت آنها برای تبادل پیام از طریق موبایل را نیزجلب کنید. بازاریان می توانند با به مخاظره انداختن خود،بدون اجازه افراد این کار را انجام دهند. چون کاربران انتظار دارند که این مرحله ثبت نام اجرا شود و احتمالا افرادی که این کار را انجام نمی دهند،تنبیه می کنند.

۲٫در این مرحله باید یک استراتژی بازاریابی موبالی را ایجاد کنید که با طرحهای جامع شما در زمینه بدست آوردن مشتری و حفظ او،همراستا باشد.

باید با ارتباطات مداوم،مرتبط و اندیشمندانه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید به طوری که نام تجاری محصول یا کسب و کار شما همچنان درصدر بازارباقی بماند. بدون چنین رویکرد زمانبندی شده و مشخصی،ممکن است همه تلاشهای شما در معرض خطر نابودی قرار بگیرند.

ادامه ی مطلب

بازاریابی پیامکی راهی برای جذب مشتری

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

سامانه های ارسال و دریافت اس ام اس تحت وب، در نظر بسیاری از مردم، کاربردی تبلیغاتی دارد و استفاده دیگری از آن نمی شود کرد. این اشتباه از نامگذاری این نوع اس ام اسها با عنوان پیامکهای تبلیغاتی ناشی می شود که اصلاح و تغییر آن بسیار زمانبر خواهد بود.

افرادی که آشایی بیشتری با محیط اینترنت و وب دارند، حتما این مورد را می دانند که کاربرد پنلهای اس ام اسی در حال تغییر است و بسیاری از کسانی که صرفا از این شیوه برای انجام تبلیغات استفاده می کردند، رو به استفاده کاربردی و برقراری ارتباط با مشتریانی که از آنها خرید کرده اند، آورده اند. به عنوان مثال فروشگاهی که تا دیروز از پیامک تبلیغاتی صرفا برای انجام تبلیغات و جذب مشتری جدید استفاده می کرده است، امروز با تغییر در شیوه بازاریابی خود، به جای اینکه تمام نیرو و توان خود را برای معرفی فروشگاه و محصولات قابل ارائه خود به افرادی که تا به امروز از وی خرید نکرده اند، بگذارد، بیشتر توان تبلیغاتی خود را برای جلب رضایت مشتری به کار می برد که خرید خود را انجام داده است. این بدان معنا نیست که نیازی برای جذب مشتری جدید وجود ندارد، بلکه تنها با تغییری در توازن بین جذب مشتری جدید و حفظ مشتری قدیمی، حفظ و جلب رضایت مشتری قدیمی اولویت بیشتری پیدا خواهد کرد تا وی را برای خریدهای بعدی ترغیب نماید. به یاد داشته باشید که بهترین و ارزانترین تبلیغات یک مشتری راضی و خرسند است که می تواند در هر جایی که حضور پیدا می کند، برای فروشگاه و محصول شما تبلیغات انجام دهد.

بازاریابی پیامکی در حال حاضر به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین روشهای تبلیغاتی مبدل شده است که استفاده صحیح از آن می تواند به رونق کسب و کار شما کمک شایانی نماید.

چگونه با پیامک مشتری وفادار به دست اورید

سامانه اس ام اس برای تبلیغات sms

سامانه اس ام اس برای تبلیغات sms

پیامک یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است که پتانسیل آن برای تبلیغات هنوز به طور کامل استفاده نشده است .

ویژگی های منحصر به فرد پیامک، این امکان را برای شما فراهم میکند؛ تا علاوه بر برقراری ارتباطی صمیمانه با مشتریان، آنها را به خریداران دائمی خود تبدیل کنید. بنابراین پیامک، رسیدن به یکی از شاهراه های موفقیت را برای همه مشاغل آسان نموده است. هر فردی در هر تجارتی که مشغول به فعالیت باشد، به جذب مشتریان بیشتر علاقه مند است. اما یکی از رازهای بزرگی که گاهاً برخی از صاحبان کسب و کارها آن را از یاد میبرند، رمز ثابت نگه داشتن مشتریان است. در واقع جذب مشتری تنها به معنی افزایش تعداد مشتریان نیست! بلکه یکی از اهدافی که صاحبان کسب و کار باید به آن دست یابند،به دست آوردن مشتریان دائمی است. و اما سوال اینجاست که پیامک چگونه میتواند در یافتن مشتریان دائمی به ما کمک کند؟!

ادامه ی مطلب

فیلترینگ عامل نرسیدن بعضی پیامها

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس


ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پیامکی را از طریق تلفن همراه خود ارسال کرده اید و دلیوری آن را مشاهده کرده اید، اما پس از پرس و جو از گیرنده متوجه می شوید که اصلا پیام به دست وی نرسیده است. معمولا این اتفاق به ندرت رخ می دهد و در اکثر موارد دلیل نرسیدن را نقص در سیستمهای مخابراتی و عدم توانایی در رساندن پیام تلقی می کنیم. این دلیل صرفا مسبب تمام پیامهای نرسیده نیست، دلایل دیگری نیز در این اتفاق نقش دارند که یکی از پررنگ ترین آنها اعمال فیلترینگ بر روی محتوای پیامک ارسال شده می باشد.

همانند هر خدماتی که د ادامه ی مطلب

بهترین زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی

sms panel

sms panel


اگر که شرکت یا موسسۀ شما در حال حاضر از بازاریابی پیامکی بهره می‌برد، مطمئنا به تاثیر بالای آن آگاهی دارید. اما آیا هنگامارسال پیامک تبلیغاتی خود به جزئیات هم توجه می‌کنید؟ اگر جواب شما خیر است، پس وقت آن رسیده که رویکرد خود را نسبت به پیامک تغییر دهید. چرا که با رعایت نکاتی می‌توان پیامک را به یکی ازموثرترین ابزارهای بازاریابی تبدیل کرد. یکی از این نکات که معمولا توجه چندانی به آن نمی‌شود. زمان ارسال پیامک است. بگذارید راحت به شما بگوئیم… زمان‌بندی خیلی خیلی خیلی اهمیت دارد! آیا می‌خواهید دلیل این موضوع را بدانید؟
ادامه ی مطلب

چرا پیام کوتاه ۱۶۰ حرفیست؟

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

شخصی که بیش از همه در راه افتادن SMS یا پیامک نقش داشت، مردی آلمانی به نم فریدهلم هیلبرند بود. او که برای گروه GSM کار می‌کرد، ایده ارسال پیام‌های متنی ۱۲۸ بایتی به وسیله شبکه تلفن همراه را داشت.

گرچه محدودیت پیام‌های متنی ارسالی، قابل درک است، اما ممکن است این سؤال برایتان پیش آمده باشد که چرا ۱۶۰ کاراکتر؟ چرا ۱۴۰ یا ۲۰۰ کارکتر طول استاندارد پیامک‌ها در نظر گرفته نشد؟

گفته می‌شود که در سال ۱۹۸۰، هیلبرند، برای اینکه دریابد عملا در قالب چند کاراکتر می‌شود به صورت کوتاه یک مفهوم را منتقل کرد، دست به یک آزمایش زد و با ماشین تحریر خود، یاددداشت‌های فرضی را در قالب حروف و اعداد، علایم نقطه‌گذاری و فاصله‌گذاری‌ها، نوشت و دریافت که در بیشتر اوقات پیام‌های کوتاه، زیر ۱۶۰ کاراکتر هستند. به علاوه او فهمید که مطالب نوشته در پشت کارت‌ پستال‌ها و یا تلگراف‌ها غالبا زیر ۱۵۰ کاراکتر طول دارند. به همین علت زمانی که گروه GSM ‌در سال ۱۹۸۵، استاندارد SMS را تهیه می‌کرد، همین ۱۶۰ کاراکتر را مبنا گرفت و بعدها همه گوشی‌های موبایل و خدمات‌دهندگان شبکه‌های موبایل همیت استاندارد را پذیرفتند.

گرچه این روزها می‌شود، پیامک‌های بیشتر از ۱۶۰ کاراکتر را هم ارسال کرد البته نه با هزینه یک پیامک !

صفحه 1 از 1912345...10...قبلی »