نرم افزار اس ام اس | سامانه پیامک | پنل ارسال انبوه تبلیغاتی

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس رایگان

پنل ارسال اس ام اس رایگان +10 اس ام اس مجانی بفرستید

  1. 1. به راحتی ثبت نام کنید.
  2. 2. حساب کاربری خود را شارژ کنید.
  3. 3. از ارسال پیامک تکی و انبوه لذت ببرید.
  • ارسال و دریافت پیامک + ارائه API
  • بانک شماره موبایل محله ها
  • بانک شماره موبایل مشاغل
  • 100% امکانات سامانه پیامک
  • 6 خط 8 رقمی رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته

نیاز به ارسال
پیامک انبوه دارید؟
با ما تماس بگیرید

021-66914875

خانه / اخبار

اخبار

بدست آوردن رتبه سایت در گوگل با ارسال پیامک

سامانه اس ام اسی

سامانه اس ام اسی

بدست آوردن رتبه سایت در گوگل با پنل ارسال پیامک

با ارسال آدرس سایت رتبه به این سایت به شما اعلام خواهد شد مثلا example.com ، دقت نمایید که رتبه سایت در گوگل یک عدد بین ۰ تا ۱۰ می باشد

توجیه اقتصادی : ممکن است در نگاه اول این سرویس به ضرر فرستنده تمام شود ولی با دقت به نکات زیر میتواند بسیار درآمد زا باشد

شما میتوانید با ترکیب کردن این بخش با “اضافه به لیست” و محدود کردن استفاده کنندگان به مخاطبین دفترچه تلفن بابت پیامک های ارسالی از مخاطبین آبونمان اخذ نماییدمیتوانید از مخاطبین دفترچه تلفن هزینه دریافت کرده و این هزینه را به ایشان تخصیص دهید (ادامه مطلب رابخوانید)

سپس سامانه را تنظیم کنید تا در ازای ارسال هر پیامک از اعتبار مخاطب کسر گرددشما میتوانید با فعال کردن بخش اسپانسر هزینه تمامی پیامک های ارسالی را از اسپانسر خود دریافت نماییدبا فعال کردن ارسال خودکار مخاطبین میتوانند به صورت دوره ای (روزانه ، هفتگی یا ماهیانه) پیامک محتوا دریافت نمایید ، این کار باعث افزایش ترافیک روزانه و دریافت هزینه بیشتر از اسپانسر و مخاطب خواهد شد

مشتری مداری با ارسال پیامک

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

یکی از خدمات شرکت های ارائه سرویس های پیامک، ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی به کاربران گوشی های همراه می باشد. با توجه به اهداف تبلیغات، متوجه این می شویم که تبلیغات زمانی مؤثر است که در وهله اول باعث آزار و اذیت و نارضایتی مشتری نگردد؛ در همین راستا در هر کشوری برای رعایت اصول مشتری مداری، قوانین مخابراتی تنظیم می گردد تا در صورت بروز هرگونه تخلفی، امکان پیگیری حقوق کاربران از طریق مراجع قانونی فراهم شده باشد. لازم به ذکر است که در کشور ما نیز قوانین و فعالیت هایی در جهت رعایت حقوق کاربران تنظیم شده است.

به همین منظور در اواخر سال ۱۳۹۱ نظرسنجی برای تعیین میزان رضایتمندی کاربران از پیامک های تبلیغاتی انجام شده است و به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ۱۳ درصد مخاطبان پیامک های تبلیغاتی از این پیامک های ناخواسته ناراضی هستند. ارسال پیامک های تبلیغاتی بدون جلب رضایت مشتریان ممنوع است. در همین راستا، شرکت ارتباطات سیار ایران در بند ۱۴-۱-۶ قرارداد مربوط به انتخاب پیمانکاران پیامک انبوه، ارسال پیامک‌های تجاری بدون رضایت مشترکان را ممنوع اعلام کرده است. بنابراین شکایت از پیامک تبلیغاتی از لحاظ قضایی قابل پیگیری می باشد و شکایت از ارسال پیامک تبلیغاتی در هر دادگستری به عنوان جرایم رایانه ای قابل پیگیری می باشد.


همچنین شرکت های اپراتور خدمات مخابراتی ایران نیز، از طریق شماره های تماس و سایت رسمی خود بخشی را برای درخواست حذف شماره کاربران از لیست شماره های تبلیغاتی در نظر گرفته اند و به همین دلیل هر کاربری که تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی نداشته باشد می تواند از طریق سایت اپراتور سیم کارت خود، اقدام به قطع دریافت پیامک های تبلیغاتی کند.
علاوه بر این نرم افزارهایی نیز برای گوشی های اندروید طراحی شده اند که با نصب بر روی گوشی های همراه، پیامک های تبلیغاتی را ممنوع (Block) می کنند. لازم به ذکر است اکثر شرکت های ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه شرایط و ضوابطی را برای مشتریان خود مبنی بر ساعات مجاز ارسال پیامک تبلیغاتی، قوانین محتویات مجاز برای ارسال و… در نظر گرفته اند و در صورتی که کاربران شرکت های خدمات پیام کوتاه ، پیامکی ارسال کنند که به هر دلیلی از قوانین شرکت ها تجاوز کرده باشند، این شرکت ها مطابق قوانین با آنها برخورد خواهند کرد؛ البته اکثر اوقات هم، نارضایتی مردم از پیامک های تبلیغاتی به دلیل همین تخلف های کاربران شرکت های پیامک می باشد نه خود شرکت ها، اما به هر حال هر تخلف پیامکی از طریق مراجع قانونی قابل پیگیری می باشد.

 

پیام کوتاه در سازمانهای دولتی

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس

در زیر برخی از کاربرهای مهم پیام کوتاه در سازمان های دولتی را به شما تقدیم میکند :
۱- انتشار اخبار سازمان
۲- دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارش های مردمی
۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
۴- نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ ۱- خیلی خوب ۲- خوب ۳- متوسط ۴- ضعیف)

۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
۷- اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده آخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش
۸- اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
۹- ارسال پیامکهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل
۱۰- اعلام جلسات مدیران از طریق پیامک با امکان قابلیت گزارشگیری

این سیستم مناسب سازمانهای دولتی است که می تواند جدای از کاربردهایی که ذکر بسیاری از کاربردهای مفید دیگر هم داشته باشد . با راه اندازی این سیستم برای سازمان خود ، شما به جمع سیستم های هوشمند پاسخگویی آنلاین خواهید پیوست …

 

اشتباهات در ارسال انبوه پیامک

سامانه اس ام اس برای تبلیغات sms

سامانه اس ام اس برای تبلیغات sms

۳ اشتباه در ارسال اس ام اس و پیامک های تبلیغاتی
استفاده از تلفن های هوشمند زندگی را برای انسان آسان تر کرده است…
اما وابستگی به تکنولوژی ویروسی است! امروزه وابستگی بزرگسالان به تکنولوژی به فرزندانشان نیز منتقل شده است…
در دنیای امروز ۶۰% از دانش آموزان به شدت به تکنولوژی وابسته اند!عمومی ترین استفاده از تلفن های همراه در بین تمامی سنین ارسال اس ام اس می باشد!
اما چرا با این حال اس ام اس تبلیغاتی نمی تواند آن تاثیری که باید بگذارند را داشته باشند؟!
بازاریابی پیامکی نیز مانند هر سنت، روش و فرهنگی که در جامعه وجود دارد؛ آداب و رسوم خاص خودش را می طلبد. سازمان ها، نهادها و … باید راهی را در پیش بگیرند که بیشترین استفاده را از ارسال پیامک های تبلیغاتی داشته باشند.

ادامه ی مطلب

نکاتی در بازاریابی اس ام اسی

سامانه sms

سامانه sms

همانطور که میدانید یکی از روش های فوق العاده مؤثری که امروزه برای جذب مشتری و فروش کالا و خدمات تان میتوانید مورد استفاده قرار دهید، این است که توجه مشتریان احتمالی تان را از طریق ابزار پرکاربرد و تأثیرگذار ارسال پیامک به سمت محصولتان جلب و آنها را به خرید و پرداخت پول بابت آن ترغیب و تشویق کنید. قدرت نفوذ و تأثیرگذاریِ این روش به حدی باورنکردی است که امروزه به یکی از کارآمدترین و پرکاربردترین روش های اثربخش در جذب مشتری تبدیل شده است. تا حدی که برای برخی کسب و کارها، بازاریابی و تبلیغ پیامکی ابزاری حیاتی و تعیین کننده به شمار میرود و بدون آن، احتمال اینکه کسب و کار به سقوط و نابودی کشیده شود بسیار بالا خواهد بود.

خودتان بهتر از من میدانید که وقتی ابزار جدیدی خریداری میکنیم، اگر نحوه ی استفاده و دستورالعمل بکارگیریِ آن را ندانیم و با آن آشنایی نداشته باشیم، بدون شک یا در استفاده از آن به مشکل برمیخوریم، یا به خودمان صدمه یا ضرر میزنیم یا اگر خیلی خوش شانس باشیم، فقط در دستیابی به نتیجه و هدف مورد نظرمان ناکام میمانیم.

ادامه ی مطلب

استفاده از پنل پیامک در شرکتها و موسسه ها

پنل پیام کوتاه

پنل پیام کوتاه

در دنیای رقابتی امروز، سازمان ها و شرکت ها برای موفقیت در عرصه تولید ، به نیروی توانمند و خلاق نیازمندند . در واقع نیروی انسانی یک سازمان، ثروت واقعی آن سازمان را تشکیل می دهد و بدون نیروی انسانی توانمند، موفقیت در این عرصه و در دنیای پر رقابت امروز کاری سخت و نشدنی است. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیت های جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند که امروزه دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست .
ادامه ی مطلب

شماره پیامک های پر مصرف

سامانه اس ام اس

سامانه اس ام اس

در اینجا تعدادی از شماره های پیامکی پر کاربرد که مورد نیاز اشخاص می باشند ، به شما اعلام می گردد ، هدف ایده پردازان از ارائه این شماره ها به شما ، ارائه خدمات بیشتر در خارج از حوزه خدمات پشتیبانی می باشد :

شماره پیامک سان استار برای شرکت در قرعه کشی : ۱۰۰۰۰۳۳

شماره پیامک استعلام خلافی خودرو با ارسال VIN (کدعمودی روی کارت ماشین) : ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ (قبلا این شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ بود)

شماره پیامکی برنامه ماه عسل (احسان علیخانی) : ۲۰۰۰۰۳۳۳

شماره پیامکی برای شرکت در قرعه کشی رب چین چین : ۵۰۰۰۲۱۰
ادامه ی مطلب

گرفتن جواب بهتر از پیامهای بازاریابی

سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه

۱– متن اس ام اس خود را واقعا ساده بنویسید. قانون طلایی در بازاریابی با پنل اس ام اس این است که متن اس ام اس باید ساده،مستقیم و منحصر بفرد باشد. اگر میخواهید یکی از کالاهای خاص خود را تبلیغ کنید دیگر نیازی نیست درمتن ارسال پیامک بنویسید “در ضمن برای محصولات دیگرمان …….” اگر این کار را انجام دهید ،شما فرصت دست یابی به هدف اصلی تان را از دست خواهید داد . ۲- حتما” خودتان را معرفی کنید. به غیر از شبکه های خاص سامانه اس ام اس هیچ کس نمی تواند طوری اس ام اس را ارسال کند تا نامش بجای شماره تلفن ارسال کننده نوشته شود. پس برای جلوگیری از گیج شدن مخاطبانتان ،هرگز از ذکر اسم ،برند و حتی موقعیت مکانی خود خودداری نکنید. ۳- حتما” در متن اس ام اسدلیل مهمی برای تماس با شما و یا حضور در فروشگاه ذکر کنید. یکعدد روغن مایع رایگان ، در صورت خرید …. تومان تا ساعت ۲۲ روز سه شنبه” “یک پیتزا مجانی ،اگر شنبه تاریخ……..ریال سفارش بدهید” “یک ساندویچ هات داگ رایگان و قیمت های ویژه اگر در سالروز افتتاح پیتزا … قبل از ساعت ۹ شب برسید”۴- نتیجه هر بار بازاریابی با اس ام اس تبلیغاتی را اندازه گیری کنید.
۲- نتیجه هر بار بازاریابی با اس ام اس تبلیغاتی را اندازه گیری کنید.

یکی از بهترین مزایای بازاریابی با اس ام اس امکان اندازه گیری موفقیت آن می باشد. ضمن اینکه بوسیله ویژگی ارتباط دو طرفه اس ام اس میتوانید ارتباط خیلی خوب و اولیه ای با ذهن مشتریان نیز بر قرار کنید . مثلا با ارسال این اس ام اس: “شما برای جشن افتتاح فروشگاه ستاره در تاریخ ….. در محل فروشگاه دعوتید ، با ارسال اس ام اس ( من عاشق فروشگاه ستاره هستم ) ۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.” .
۳- با ارسال اس ام اس انبوه براحتی میتوانید مشتریانتان را به وب سایت تان بکشانید

نمی توانید پیامهای طولانی و یا عکس محصولاتتان را در اس ام اس بگذارید ولی با یک قلاب خیلی قدرتمند میتوانید با تحریک حس کنجکاویشان ،به وبسایتتان کشانده و تمام اطلاعات لازم را به آنها منتقل کنید. یکی از پیامهایی که من را وادار کرد تا با اینکه به اینترنت دسترسی نداشتم تلفنی از دوستم بخواهم تا سایت مورد نظر را برایم چک کند این بود: “به احترام استیو جابز لو گو شرکت اپل عوض خواهد شد”سایت …. ۶- مخاطبانتان را با اسم خطاب کنید. اگر این امکان برای تان فراهم است از سرویهایی استفاده کنید که بتواند در ابتدای پیام مخاطبتان را با نام مورد خطاب قرار دهد. تفاوت در تاثیر این دو حالت واقعا شگفت آور است . مقایسه کنید : “آقای کاظمی عزیز،شما برای … دعوتید” اگر از سیستمی استفاده می کنید که امکان این نوع ارسال را دارد همین الان شروع کنید. با اینکار مشتری واقعا احساس میکند آنقدر برای شما مهم است که حتی شما اسمش را هم به خاطر دارید. ۷- کوتاه و جالب بنویسید. برای جلب توجه مخاطبتان و میخکوب کردن او فقط چند ثانیه فرصت دارید.آنها فقط با یک نگاه باید متوجه بشوند شما که هستید ؟ داستان شما چیست ؟چه موضوعی میخواهید به آنها بگویید ؟ چه دارید ؟ کار بسیار سختی است ولی غیر ممکن نیست.و اگر از عهده اش بر آیید نتیجه اش واقعا شگفت آور خواهد بود. ۸- متن پیام شما چه نفعی برای مخاطب را به او نشان می دهد؟ این یک واقعیت انکار ناپذیر است که مردم همیشه به فکر منافع خودشان هستند.از اینکه فقط به آنها بگویید شما چه هستید دست بردارید.به آنها بگویید چه منافعی را برایشان تامین خواهید کرد. اگر بتوانید این تفاوت کوچک را بخوبی مدیریت کرده و به انجام برسانید تفاوتهای بزرگی را در نتایج مشاهده خواهید کرد. به طور مثال : “ما به وسیله آخرین تکنولوژی روز از بهترین نوع کرفس ،غنی ترین عرقیات و را با بهترین بسته بندی تهیه کرده ایم ” ویا “استفاده کنید تا در ۸ هفته ۲ کیلو وزن کم کنید” کدام بهتر است؟ ۹- قبل از ارسال پیامک برای تمام مخاطبان یک لحظه صبر کنید…. در این که ساده ترین راه برای ارسال اس ام اس این است که یک پیام را برای همه بفرستید شکی نیست. ولی صبر کنید…… آیا تابحال تاثیر گذاری متن های اس ام اس های ارسال شده را تست کرده اید؟ اگر هنوز نتیجه مورد نظرتان را دریافت نکردید دست از کار هایی که قبلا انجام داده اید بردارید و منتظر نتیجه های بهتری باشید. شما باید کشف کنید چه چیزی میتواند باعث جذب و بلافاصله حرکت فوری مشتریان به سوی شما میشود؟ پس از آماده شدن اولین نسخه از اس ام اس آماده ارسال و بررسی کلیه نکات لازم در آن اس ام اس را فقط برای یک گروه ۵۰-۱۰۰ نفری بفرستیدو حداقل یکساعت منتظر بمانید. آيا سفارشی دریافت میشود؟ آیا کسی برای سوال کردن تماس میگیرد؟ آیا در متن اس ام اس نکته ابهامی وجود دارد؟ شما میتوانید برای گرفتن بهترین نتیجه این کار را چندین بار با گروههای مختلف تست کنید. زمانیکه پس از دادن تغییرات لازم و تست با گروههای بزرگتر نتیجه خوبی دریافت کردید حالا اقدام بهارسال انبوه اس ام اسکنیدالبته نیروهای فروشتان را نیز آماده باش کنید. ۱۰- برای همه نوع مشتری پیام یکسان نفرستید . یک مشکلی که اغلب در فعالیت های بازاریابی مشاهده میشود، فعالیت بازاریابی یکسان با گروههای استاندارد مختلف مشتریان است که خوب این مشکل میتواند دربازاریابی، بوسیله سامانه پیام کوتاه نیز پیش بیاید. به طور مثال ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکسان برای قومیت های مختلف و منطقه های جغرافیایی مختلف و گروههای سنی مختلف نمی تواند کاملا مفید باشد.

تعرفه ارسال اس ام اس

سامانه پیامکی

سامانه پیامکی

بسیاری از استفاده کنندگان از پنل های پیامکی برای انجام ارسال اس ام اس هنوز هم از شیوه های سنتی ارسال از طریق تلفن همراه خود استفاده می کنند. این کار علاوه بر اینکه زمان زیادی را از شخص ارسال کننده پیام می گیرد، از دیدگاه دریافت کننده نیز جلوه مناسبی ندارد.

در طی ده سال گذشته تصور صحیحی از ارسال پیامکهای تبلیغاتی وجود نداشت، دلیل اصلی این اتفاق نیز عدم معرفی صحیح و کاربردی آن بوده است. اما امروز سطح آگاهی عموم در این زمینه افزایش چشمگیری نسبت به گذشته داشته است، تا جایی که پنلهای پیامکی یا همان سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه به یکی از اصلی ترین ابزارهای برقراری ارتباط شرکتها، اصناف و افراد مختلف تبدیل شده است. اما مطلبی که همواره مصرف کننده را دچار سردرگمی نموده است، هزینه های مختلفی است که توسط شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه به عنوان هزینه ارسال پیامک اعلام می گردد. با توجه به توضیحات فوق اشاره ای کوتاه به این موضوع می کنیم.
ادامه ی مطلب

پیامک آموزشی بفرستیم

سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه


با توجه به محبوبیتی که پیام کوتاه در بین افراد جامعه دارد؛ میتوان در جهت بالا بردن آگاهی و افزایش اطلاعات نیز از آن استفاده کرد. برخی افراد از تعداد زیاد پیامک های تبلیغاتی که برایشان ارسال می شود گله مند هستند. اما فرستندگان اس ام اس تبلیغاتی می توانند با ارسال پیامک های آموزشی به مخاطبان، محبوبیت بیشتری بدست آورند. پیامک آموزشی به این صورت است که با ارسال اطلاعاتی که مشتریان به آن نیاز دارند، میتوانید وجه خوب تبلیغات پیامکی را نیز آشکار کنید. همراه ما باشید تا با کم و کاست استفاده از سامانه پیام کوتاه برای ارسال اس ام اس آموزشی آشنا شوید.
چرا بهترین روش برای آموزش همراه، استفاده از پنل اس ام اس است؟
– هزینه ارسال پیامک به مراتب کمتر از سایر روش ها است و تولید محتوای آموزشی مناسب هزینه زیادی نخواهد داشت.
– سامانه پیامک با استفاده از راهنمایی که در اختیار شما قرار میدهد، به سادگی امکان ارسال پیامک انبوه را برای شما فراهم می کند و نیاز به دانش پیچیده ای نیست.
ادامه ی مطلب

صفحه 1 از 1912345...10...قبلی »